Freja and the False Prophecy הוא משחק פלטפורמה, אקשן והרפתקאות בשני מימדים המתרחש בעולם המיתולוגיה הנורדית. במשחק אנחנו עוקבים אחרי Freja, לוחמת מדופלמת אך פגיעה, במסעה הרחק מהעבר הנורא שלה ואל עתיד לא ברור. בדרך נעבור דרך 9 העולמות של Yggdrasil, עץ החיים של המיתולוגיה הנורדית, ונילחם במפלצות, ענקים ואלים בדרכנו לגילוי האמת ואל ההשלמה.

הפרויקט נוסד על ידי Unsigned Double Collective, סטודיו קטן מקייפ טאון, דרום אפריקה – וזהו הפרויקט הראשון שלהם. פרויקט הקיקסטארטר נפתח כבר בתחילת החודש ועד לכתיבת מילים אלה, גוייס כשליש מתוך המטרה הסופית שלהם.

נראה שהם קצת קפצו מעל הפופיק, לא? יש דמו!

עוד בפתיחת הפרויקט של Freja and the False Prophecy פורסם דמו חינמי וזמין לכולם. במהלך הדמו אנחנו רוכשים כוחות קסם שונים ונלחמים בזאבים, ענקים ומכשפות.

בדרכינו ימינה (כבכל משחק פלטפורמה דו מימדי) אנחנו מצטיידים ביכולת לקפוץ פעמיים, תקיפה וחסימה בנוסף ליכולות הקסם שכוללות ריפוי, ראיית הנסתר וברקים. התנועה ובפרט הקפיצות מרגישות מדויקות אך לא חלקות – הישג מרשים לדמו ולגרסה ראשונית מאוד של המשחק.

העיצוב, שמזכיר מאוד ספר אגדות לילדים, מאוד נקי ואינפורמטיבי לשחקן – ברור מאוד היכן המשחק מתיר לחקור ואיפה לא. בנוסף הוא מצליח לבטא את האווירה בצורה טובה מאוד.

הדמו קצר מאוד, הוא יכול להספיק בין 20-40 דקות כתלות ברמה של השחקן. למרות אורכו, הדמו השאיר אותי עם טעם של עוד – אני רוצה להמשיך ולחקור את העולם הזה! המפתחים הבהירו שהדמו קיים כדי להראות את הפוטנציאל של Freja and the False Prophecy ולא מייצג את האורך ואת היכולות השונות שבמשחק. נראה שיש למה לצפות!

Freja and the False Prophecy

מה מצפה לנו בגרסה המלאה?

בדמו כמעט ולא נחשפנו לסיפור המלהיב של Freja and the False Prophecy וכל כולו שמור לגרסה המלאה. הסיפור יועבר דרך קטעים סינמטיים שונים, דוגמה לאחד מהם מופיע בעמוד הפרויקט.

אחד הפיצ'רים המלהיבים בפרויקט הזה הוא העולמות השונים שיופיעו במשחק המלא: ב-Freja and the False Prophecy נוכל לבקר בכל 9 העולמות של המיתולוגיה הנורדית. בין אם זה מידגארד, ניפלהיים, אסגרד או כמה פחות מוכרים, נוכל לבקר בכולם, וכל אחד יהיה שונה מקודמיו בנראות ובמשחקיות שלו – מדבריות, הרי געש ושממות קפואות כולם על השולחן.

בנוסף ליכולות של Freja בדמו, במשחק המלא יהיו אלמנטים של RPG המאפשרים לפתח את כישורי הלחימה שלה בצורת התקפות חדשות, חיזוקים ועוד הרבה יכולות נוספות.

כבכל פרויקט קיקסטארטר, קיימים stretch goals שיתממשו עבור מימון גדול מהנדרש וביניהם: יותר קטעים סינמטיים, יומן מסע ואלבום מפלצות לתעד את הדרך שחווה Freja. בנוסף, Unsigned Double Collective מעוניינים להפוך את Freja and the False Prophecy לזמין עבור Switch, PS4 וXbox One בנוסף למחשב האישי.

כל הפרטים נמצאים בעמוד הקיקסטארטר של Freja and the False Prophecy ואם אתם מעוניינים לקחת חלק בהקמתו, הפכו לאחד מהתומכים!

Freja and the False Prophecy Kickstarter Freja and the False Prophecy Kickstarter Freja and the False Prophecy Kickstarter