חברת Obsidian, היוצרת של Fallout: New Vegas ו-Pillars of Eternity הכריזה על הפרויקט החדש שלה בטקס The Game Awards – משחק תפקידים חדש בשם The Outer Worlds, אותו תוציא לאור Private Division.

Obsidian נתנה הצצה להכרזה כבר בתחילת השבוע, אבל עכשיו יש לנו טריילר מלא של המשחק.


הטריילר מתחיל כאשר דמות השחקן שלכם מתעוררת מהקפאה. אתם חלק מקבוצה של מתיישבים שהגיעו לקולוניה בקצה החלל, אך לאחר שתאגידים תאבי בצע השתלטו על ההתיישבות, אתם וחבריכם המתיישבים נשארים בהקפאה.

חבר בקולוניה מעסיק אתכם כדי לעזור לשחרר את ההתיישבות מאחיזתם של תאגידי החלל תאווי הבצע, ואתם הופכים לסוג של ציידי ראשים. אתם מוצאים את עצמכם בתוך קונספירציה שעלולה להרוס את הקולוניה. נשמע טוב עד עכשיו?

כצפוי ממשחקים של Obsidian, תצטרכו להחליט החלטות קשות במהלך המשחק. אפשר לבחור לעזור לחברי הקולוניה ולבחור צדדים, אך כפי שמראה הטריילר, ההחלטות הללו ילוו בכמות גדולה של הומור. בניגוד למשחקים עם טון דומה, כמו Fallout 76 או משחקי Borderlands, המשחק The Outer Worlds הוא משחק לשחקן יחיד בלבד.

the outer worlds combat


הטריילר ממשיך להראות סביבות זרות ומפעלים שמזכירים את הכספות ב-Fallout. בטריילר אנחנו זוכים לראות מעט מאוד קרבות, אבל ממה שאנחנו יודעים, אנחנו מצפים למשהו דומה ל-Rage או Borderlands.

אנחנו זוכים לראות מכונת ירייה חשמלית, מקלע, רובה אנרגיה, בומרנג, חרב, אלת הלם, פטיש ורובה. כך שנראה שיהיה ארסנל רחב כדי לגרום הרס וחורבן ב-The Outer Worlds.

לבסוף, נראה שתהיה דרך מסוימת לטייל מחוץ לכוכב. הטריילר מראה טיסות רבות בחלל, שמרמזות על כך שיהיה ניתן לטוס לירחים קרובים.

 The Outer Worlds, יצא לאור בשנת 2019 ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One, ואנחנו נחכה לו בלהיטות.