רישיון הנהיגה של קראש חודש ובמקום דלק, תידלקנו בניטרו.

לאחר החידוש המוצלח של שלושת המשחקים הראשונים בסדרת המשחקים המצליחה, הגיבור האהוב חוזר שנית (טוב לא בדיוק, היו ניסיונות החייאה נוספים בדרך, אבל אולי עדיף לשכוח מהם) אל מכונית הקארטינג העזובה – היום בגדר קארטינג אספנים.

לא פחות מ-20 שנה עברו, ובינינו, כולנו יודעים איזה משחק מירוצים הוא הטוב ביותר. האהוב ביותר. כזה שבהחלט לקח השראה מסדרה מפורסמת אחרת, אבל בו שיחקנו הרבה יותר כילדים.

עם כל הכבוד לשרברב האדום… אם בחרתם בסוני הראשון (או, נכון יותר, ההורים שלכם בחרו באחד), כנראה שהתאהבתם במכרסם האוסטרלי ופיתחתם את יכולותיכם התחרותיים בניסיון להשאיר אחריכם עשן צמיגים סמיך או בננה *אהמ*, כלומר.. פצצת ניטרו לחבריכם בסלון. 

סטודיו Beenox הקנדי בהשגחת Activision לקח את עבודתם המקורית של NaughtyDog ופיתח את חידוש המשחק מהיסוד במנוע גרפי מודרני וברזולוציית HD עם אנימציות נהדרות אותו חשפו בטריילר בהופעת בכורה מרשימה בטקס המשחקים The Game Awards בשידור ישיר. 

Crash Team Racing Nitro Fueled

החידוש, כיאה לשנת 2019, יגיע משופצר במוד מולטיפלייר מקומי ואונליין, דמויות חדשות ומערכת קסטומיזציה לרכבים בנוסף למוד Co-Op חדש. כל זאת תוך כדי שמירה אדוקה על רוח המשחק המקורי.

עכשיו רק נשאר לחדש את Crash Bash האגדי ואולי אפילו יגיע היום בו נראה את קראש בהרפתקאה חדשה לחלוטין.

Crash Team Racing Nitro-Fueled יצא ל-Playstation 4, Xbox One וה-Switch ב-21 ליוני, 2019.