Death end re;Quest – לשרוד משחק קטלני

חברת Idea Factory הכריזה על מספר משחקים חדשים שיגיעו לאירופה וארה"ב בחודשים הקרובים.

אחד מהמשחקים, Death end re;Quest מתרחש בתוך משחק מציאות מדומה שהתבטל לפני אירועי המשחק. גיבור המשחק, שהוא היוצר של משחק המציאות המדומה, מגלה שקולגה שלו בשם שינה, שנעלמה שנה לפני אירועי המשחק, לכודה עכשיו בו. המשחק עצמו לעולם לא הושלם ונמצא עכשיו במצב לא יציב עם הרבה גליצ'ים ובאגים. עכשיו עלינו להצליח להגיע לסוף המשחק השבור בשביל ששינה תוכל לברוח מהמשחק השבור.

המשחק יהיה מחולק לחלקים בתוך המשחק שבהם מצטוותים ל-NPC בניסיון להגיע לסוף, וחלקים מחוץ למשחק (שבתוך המשחק עצמו, נו אתם מבינים למה אני מתכוון) שבהם מנסים להבין איך שינה הגיעה למצב שלה ואיך אפשר לעזור לה.

למשחק תהיה מערכת קרב בתורות שמתרחשת בתוך עולם המשחק (שבתוך המשחק). יש לשחקן 3 דמויות על השדה בכל זמן נתון. בתורה, דמות יכולה לבצע 3 מהלכים ברצף. שימוש באותו מהלך כמה פעמים מחזק את ההשפעה. למשל, להתקיף שלוש פעמים יעשה יותר נזק מלהתקיף פעם אחת ולהגן פעמיים, אבל יגרום לכך שלדמות יהיה הגנה נמוכה יותר. יש גם חשיבות למיקום במהלך הקרב עם מנגנון של שימוש במתקפות בשביל להעיף אויבים על גבי הזירה, למשל לתוך אזורים מלאי באגים שייפגעו ביכולות האויבים.

עוד פיצ'רים מגניבים הם היכולת לשנות את סוג מערכת הקרב תוך כדי המשחק. למשל לשנות את הזירה לדו-מימד ובכך להגביל את התזוזה של האויבים, או להפוך את המשחק לגרסת ביליארד שבה אפשר להעיף אויבים לתוך חורים בזירה ולגרום להרבה נזק.

כמו כן, תוך כדי קרב, הדמויות שלנו מתחילות להיות מושפעות מבאגים, אם הן הופכות ליותר מדי ניזוקות הן ייכנסו למצב גליץ' שמחזק את הדמות מאוד אבל בהדרגה ייפגע ביכולת של הדמות לזוז ומחליש אותה במידה והיא מאבדת הכרה במהלך הקרב.

המשחק יהיה זמין ל-PlatStation 4 ב-22 לפברואר. עוד מידע על המשחק תוכלו למצוא באתר הרשמי.