Parkitect – היכונו לתכנן פארק שעשועים מטורף בטריילר החדש

Parkitect התחיל בתור פרוייקט Kickstarter בשנת 2014 ולאחר גיוס מוצלח המשיך הלאה לשלב הפיתוח ובסוף החודש הוא סוף סוף יוצא ופותח את שערי פארק השעשועים לכולם.

ממבט ראשון הוא מזכיר את RollerCoaster Tycoon ונראה שדי ברור מאיפה הגיעה ההשראה למשחק, אבל נראה שהוא לוקח צעד אחד קדימה את ניהול הפארק ועושה את זה נהדר. הוא שמח, צבעוני ונראה שהוא מכוון להביא את החוויה המקורית עם שליטה טובה יותר.

המשחק, שבו כמובן תנהלו פארק שעשועים מצליח וגדול, יכיל 26 שלבי קמפיין ומצב סנדבוקס שבו תוכלו לעשות מה שתרצו. כל המתקנים הטובים והמוכרים ממשחקים אחרים נמצאים גם פה, החל מהקרוסלה הנוסטלגית ועד רכבות ההרים המטורפות ביותר. בנוסף לאלה, נראה שיש מתקנים חדשים שלא נראו כמותם עד כה כמו גלגל ענק כפול.

השינוי הגדול באמת במשחק, להבדיל ממה שהיה עד היום, הוא הכלים שניתנים לכם כדי לנהל אותו. תוכלו לא רק לראות בצורה פשוטה מה אנשים חושבים על הפארק שלכם, כי זה כבר היה קיים מזמן, אלא באמת לבדוק לאן כל מבקר בפארק שלכם הולך, היה או רוצה ללכת. מצב מיוחד יראה לכם מי שמח או עצוב בפארק שלכם ותוכלו לבדוק למה.

תוכלו לבנות שבילים יעודים לאנשי צוות בלבד כך שיוכלו להגיע במהירות למלא סחורה בחנויות הפזורום בפארק. אם אחד מאנשי הצוות שלכם לא יעשה את עבודתו כראוי תוכלו לדעת מה הסיבה.

מערכת הבניה במשחק היא פשוטה ונקיה, התפריטים מזכירים מאוד את כל משחקי הניהול שאנחנו מכירים ונראה שאין שינוי משמעותי שם. כנראה אין מה לשנות את מה שכבר עובד נהדר.

נראה שהבניה של רכבות ההרים הולכת להיות קלה ונוחה מאוד, וניתן לראות את החלק הבא שאתם מוסיפים בזמן אמת, ואת השינוים שתחלו עליו כמו סיבוב מספר מעלות של המסליה, לופ, או מנהרה שנכנסת לאדמה. בנוסף דבר שיקל מאוד על הבניה הוא שניתן לראות את הרכבת נוסעת תוך כדי הבניה על המסילה, וכך ניתן לדעת בזמן הבניה האם היא צוברת מספיק תאוצה או אם תדרשו לתכנן חלקים שלה מחדש.

Parkitect יצא ל-PC ב-29 לחודש.