Lego DC Super-Villains הוא משחק הרפתקאות ב-co-op לכל המשפחה. אתם סוף סוף יכולים ליצור את דמות נבל העל שלכם ולמקם אותה במרכז הסיפור.

אני יוצא לדרכי למשימה הבאה שלי ב-Lego DC Super-Villains עם דמות הנבל המעוצבת שלי. אני מתפרץ דרך רחובות העיר גוטהאם במהירות העל שלי, עוצר וגונב ממתק מתינוק, מילולית, ואחר כך שודד רכב משוריין מלא בחלקי לגו יקרים מפז.

שוטרים מגיעים לזירת השוד, אבל אין להם סיכוי עלי. אני מניף אחד מהשוטרים מהרגליים באמצעות טורנדו של Speed-Force, תופס אותו ומטיח אותו חזרה למטה מהאוויר, תוך כדי שאני נוחת עליו בפיצוץ ירוק. אני ממשיך משם ויורה קרן אש זהובה שבוקעת מהיד שלי על שאר השוטרים.

זה מרגיש טוב להיות רע ב-Lego DC Super-Villains.

קול קורא לנבלים

כמו שהשם מרמז, ב-Lego DC Super-Villains אתם זוכים לשחק את הרשעים של יקום DC. אלה חלק מהנבלים האהובים עלי, והג'וקר ו-The Riddler הם מדמויות הקומיקס האהובות עלי בכל הזמנים.

הסיפור של Lego DC Super-Villains מתחיל כאשר הכפילים המרושעים של ליגת הצדק מכדור הארץ 3, הידועים גם בתור ה-Crime Syndicate, מגיעים לכדור הארץ שלנו, חוטפים את ליגת הצדק, ומעמידים פנים שהם גיבורי על חדשים וטובים יותר. על הנבלים האהובים עלינו מוטלת המשימה לחשוף את הכוונות הלא-כל-כך-טהורות של המתחזים.

הנבלים שלנו יוצאים ומגייסים נבלי לגו אחרים, וזה מאוד מהנה לצאת למשימות בידיעה שאתם תפגשו דמויות חדשות ומפתיעות. לכל אחת מהדמויות יש אישיות ייחודית, אבל לכולן יש את כוח העל החזק ביותר – היכולת לשגר משחקי מילים במהירות הבזק.

Lego DC Super-Villains

לאורך הסיפור, שבשונה ממשחקי לגו אחרים, הוא יחסית לינארי, אתם תצאו למשימות כיפיות ומגוחכות עם עוד דמויות מיקום DC, חלקן חברותיות, וחלקן קצת פחות.

למזלן הרב, תצטרף אליהן הדמות החזקה ביותר ביקום – אתם.

עם ראש של מחשב וגם כוח בלב

בפעם הראשונה במשחק לגו, Lego DC Super-Villains מבקש מכם ליצור נבל מעוצב אישית שיככב בסיפור. התפריט לבניית הדמות במשחק הוא מהמפורטים והאינטואיטיביים בהיסטוריה של משחקי לגו – הוא לוקח אתכם חלק אחר חלק, ונותן לכם לבחור את הצורה, הצבע, והמדבקה לכל אחד מהם.

אתם זוכים גם לבחור את הנשק של הדמות שלכם, ואת כוחות העל שלכם.

אבל כשזה מגיע לכוחות העל שלכם, זה החלק שבו מעצב הדמות הופך להיות באמת כיפי לשימוש. אתם זוכים לבחור לא רק איזה כוח על יהיה לדמות שלכם, אלא גם איך הכוח הזה יראה ואיזה כפתור יפעיל אותו. רוצים ברק כתום שמקפיא יריבים ובוקע מהקצע של דג סגול שאתם מחזיקים ביד? Lego DC Super-Villains נותן לכם את הכלים כדי לגרום גם לזה לקרות.

Lego DC Super-Villains custom character

הדמות המעוצבת שלכם תצבור כוחות חדשים לאורך הסיפור. גם כשהייתי רק בחצי הדרך במשחק, הדמות שלי כבר יכלה לרוץ במהירות על, להתכווץ, לגדול, לקפוץ על קירות, לירות להבות מיד אחת וקרן קרח מהשניה.

מכיוון שמשחקי לגו אף פעם לא בנויים בשביל רמת קושי גבוהה במיוחד, זה מרגיש נהדר להיות כזה חזק, והאפשרות להשתמש בכלים הללו כדי להפוך את נבל החלומות שלכם למציאות היא פשוט דבר מדהים.

למחוץ את כולם

משחקי לגו תמיד היו איזשהו שילוב בין beat-em-up ל-collectathon, ו-Lego DC Super-Villains לא שונה. אתם תבקרו בשלל איזורים מפורסמים מהיקום של DC, תשברו מכשולים עשויים מלגו, ותלחמו בגרסאות לגו של שוטרים, משרתים מרושעים, ודמויות DC אחרות.

לכל דמות יש את המהלכים שלה, מה שגורם לכל אחת להרגיש מיוחדת.

התוספת החדשה ביותר למשחקיות של משחקי לגו היא תפיסות וזריקות. אתם עכשיו יכולים לתפוס יריבים, לזרוק אותם הצידה, או לכסח אותם באמצעות קומבו. זה מהר מאוד הפך לדרך האהובה עלי להלחם באויבים במשחק.

חוץ מזה, המשחק נשאר דומה לשאר משחקי לגו, ומציע עולם פתוח גדול להסתובב בו עם מלא פעילויות ודברים לאסוף, יחד עם שלבים שאתם תרצו לסיים יותר מפעם אחת. היכולת לשחק את כל זה בקואופ באמצעות מסך מפוצל היא הסיבה המרכזית שאני תמיד חוזר לשחק במשחקים החדשים של לגו.

Lego DC Super-Villains

לרוע המזל, אתם זוכים לקחת רק דמות מעוצבת אחת למשימות הסיפור. כששיחקתי בשלבים לצד אחי הקטן, שמתי לב שתמיד היה פחות כיף כשרק אחד מאיתנו זכה לשחק את הדמות המעוצבת שלנו.

בעוד שהמשחק נותן לכם לעצב עוד דמויות, אתם יכולים לקחת רק את הראשונה איתכם למשימות הסיפור השונות, ולדמויות המעוצבות האחרות יש כמות מוגבלת של כוחות על.

יותר מסתם לבנים

זה לא רק מרגיש טוב להיות רע ב-Lego DC Super-Villains, זה גם נראה ונשמע טוב.

האנימציה המדוייקת מפיחה חיים בכל דמות במשחק ומדגישה את האישיות שלהן. אין דמות שנעה או תוקפת באותו אופן כמו האחרות, וזה גורם לכם לרצות לנסות כל אחת מהן.

Lego DC Super Villains

הסביבות נראות נהדר. הן אולי לא מציאותיות כמו הסביבות של Red Dead Redemption 2 או God of War, אבל הן עדיין בעלות צבעים וטקסטורות מציאותיים. עם זאת, הן יכלו להעזר בעוד חלקי לגו. בהחלט הייתי מעדיף מפה קטנה יותר שעשויה לגמרי מלגו (או לפחות נראית ככה), מאשר האיזורים המציאותיים שמסתובבים בהם במשחק.

בכל מה שקשור לקול, המשחק מציע פס קול אפי, אבל אחד שלא תזכרו אחרי המשחק. הפנינה האמיתית היא הדיבוב כאן, עם הקולות של Mark Hamill, שחוזר לשחק את הגרסא המתוקה של הג'וקר, ו-Tara Strong, שמפיחה חיים בלגו הארלי קווין הקורעת.

אפילו John Barrowman בא לבקר כדי לדבב את הדמות שלו מסדרות CW, מלקולם מרלין, למשך כמה סצינות קצרות.

Lego DC Super-Villains

Lego DC Super-Villains מביא אלמנטים חדשים לנוסחא שעד עכשיו היתה קבועה של משחקי הלגו. האפשרות לבנות דמות משלכם ולעצב את כוח העל שלה הפכה את המשחק הזה להיות ממשחקי הלגו האהובים עלי.

כל הדמויות האהובות עליכם מיקום DC מופחות חיים דרך אנימציה יוצאת מן הכלל ודיבוב מצויין, והסיפור הוא בדיוק כמו שמעריצי לגו אוהבים אותו – פשוט ומצחיק.

Lego DC Super-Villains הוא משחק הקואופ שאתם צריכים לשים עליו את העיניים.