חברת Warner Bros. Interactive הזמינו אותנו לשחק את המשימה הראשונה במשחק Hitman 2, בתערוכת Gamescom. זוהי אותה משימה במיאמי שקיבלנו הצצה קטנה אליה כאשר המשחק הוכרז לראשונה, אבל הפעם, יצאנו עם סרטון משחקיות שלם משלנו של Hitman 2 לצפיה.

אתם יכולים לראות אותנו מחסלים שתי מטרות בשקט בסרטון הבא:

יכול להיות שזה לא ניכר בסרטון המשחקיות, בגלל שאנחנו מתנקשים מדהימים (אנא התעלמו מעדת הראייה חסרת ההכרה והפעמים הרבות שגילו אותנו במצלמה), אבל Hitman 2 הוא לא רק "עוד משחק Hitman". טוב, זה "עוד משחק Hitman", אבל גם "משחק Hitman יותר טוב".

חברת IO Interactive עבדה קשה על מנת לשפר ולהוסיף פיצ'רים חדשים למשחקיות. המשחקיות של Hitman 2 שהקלטנו לא מראה את רובם, אבל אנחנו כן הצלחנו לראות אותם בפעולה בדמו נפרד שהציגו לנו.

בתור מעריצים ותיקים של Hitman, הפיצ'ר החדש שאנו הכי מתרגשים לקראתו הוא המזוודה. זה אמנם נשמע טריוויאלי, אבל היכולת לסחוב רובה צלפים בתוך מזוודה לא בולטת, הוא סמל לאותנטיות של הסדרה. בנוסף, היא תהיה מאוד שימושית כשאתם תרצו לבצע את אתגרי ההתנקשות עם רובה צלפים.

Hitman 2 Gamescom

אם נשפוט על פי המשימה במיאמי ששיחקנו, הולכים להיות הרבה יותר אתגרים שכאלה, לכן זה יהיה הכרחי למצוא ולהרוס כל עדות מצולמת. למזלנו, עוד פיצ'ר חדש עוזר לשחקן לאתר איפה היא מאוכסנת מבלי להצטרך לבדוק כל סנטימטר של השלב.

סוכן 47 משתמש כעת בראיית האינסטינקט המיוחדת שלו כדי לעקוב אחרי חוטי מצלמה. לא נראה שניתן לעקוב אחריהם כל הדרך עד לשרתים עצמם, אבל כן ניתן לקבל מושג מאוד טוב לגבי הכיוון שצריך ללכת אליו כדי להגיע אליהם. זה מסייע מבלי להפוך את כל העניין לפשוט מידי.

עוד למדנו שאם השחקן נתפס במצלמה בשטח אסור, השומרים יבואו כדי ללוות אותו החוצה או להרוג אותו. זו תוספת קטנה ומגניבה המדגימה איך ה-AI השתפר לרגל ההמשך. השומרים גם יכולים לזהות את השחקן מתוך השתקפות של מראות עכשיו, וזה מרשים.

Hitman 2 Gamescom

אם כבר מדברים על AI, סוכן 47 יכול להשתמש באנשים רנדומליים ברחבי השלב לטובתו באמצעות השתלבות עם הקהל. ניתן לראות בסרטון המשחקיות של Hitman 2, כמה המשימה במיאמי עמוסה באנשים. למעשה, יש שם את הקהל הכי גדול שראינו אי פעם בשלבים ב-Hitman. מעתה והלאה הם לא רק עדי ראייה פוטנציאלים, אלא גם כלי לשחקן להתגנב או לאבד את אלה שעוקבים אחריו.

עוד דרך להתגנב מעבר לשומרים היא להתחבא בצמחייה. דשא גבוה או שיחים יכולים להסתיר את השחקן בזמן שהוא מתכופף, למרות שאנו לא בטוחים אם אפשר יהיה להשתמש בהם כדי להחביא אויבים.

כך או כך, היכולת החדשה הזו תהיה שימושית למדי במשימת קולמביה שהוכרזה לפני זמן לא רב.

עם כל השדרוגים, Hitman 2 מסמן התחלה חדשה לסדרת Hitman. זהו המשחק הראשון בסדרה שיוצא תחת המוציאה לאור החדשה שלו: Warner Bros. Interactive. למרות זאת, לפי המפתחים זה הולך להיות משחק Hitman האחרון.

החל מ-Hitman 2, כל משחקי Hitman ישבו תחת קורת גג אחת – לא עוד כותרים נפרדים, רק תוכן חדש. כדי להדגיש את הכיוון הנועז הזה, חברת IO Interactive בונה את העונה הראשונה של Hitman ביחד עם השניה. כך, אם אתם קונים את Hitman 2, תקבלו את כל העונה הראשונה בחינם.

ברמת העיקרון, אתם יכולים להתחיל את המשחק במשימה בפריז של העונה הראשונה, ולשחק כל הדרך עד לסוף של Hitman 2. מה שמגניב הוא שכל התוכן הישן, מפריז עד הוקאידו, יפן, יהנה מכל השיפורים שמגיעים עם העונה השניה.

גם אם ברשותכם העונה הראשונה ואתם לא מרגישים שתרצו לעבור לעונה השניה מיד, אתם עדיין תקבלו את השידרוג Hitman Experience בחינם.

Hitman 2 עתיד לצאת ב-13 בנובמבר ל-PC, PlayStation 4 ו-Xbox One.