אחד המשחקים שהפתיעו אותי ב-Gamescom 2018 הוא Re-Legion אשר מפותח על ידי חברת Ice Code Games תחת המפיצה 1C Company. ישבתי לשחק יחד עם מתאיו פילסקי (Mateusz Pilski) את המשחק וגליתי שעדיין אפשר לחדש במשחקי RTS.

Re-Legion הוא משחק אסטרטגיה-טקטיקה אשר מתרחש בעולם סייברפאנקי (Cyberpunk) עתידני. אתם משחקים את סיפורו של אליון (Elion), נביא אשר מנסה להמיר את כל אנשי העיר תחת הדת שלו. מה שמיוחד במשחק הזה, זה שלהמיר את אנשי העיר זו הפעולה העקרית והחשובה ביותר שאתם תבצעו לאורך המשחק.

השלבים מתחילים מזה שאיליון צריך להמיר אזרחים רגילים לדת שלו. כאשר אתם עושים זאת, האזרחים מקבלים את הצבע של הכת שלכם – סגול. כל חבר כת יכל לקבל שידרוג להיות יחידה שתוקפת או יחידה עם תפקיד התורם לגדילה ופיתוח של הכת. ככל שאתם מתחזקים ומתקדמים בשלב, יהיו לכם הזדמנויות להשתלט על בניינים שונים בעיר. הבניינים נותנים לכם תוספות לכוח הכללי שלכם כמו "אמונה" או "כסף".

הדמו שאני שחקתי בכנס היה מעוצב בצורה כזו שאני אנסה את היחידות השונות ואת ההשפעות של הבניינים השונים. אני שיחקתי עם איליון עצמו, אשר יש לו ייצוג של יחידה בתוך השלב עם יכולות מיוחדות. לאט לאט השתלטתי על העיר וחיזקתי את חברי הכת שלי.

ככל שהתקדמתי יותר בדמו יצא לי להתקל יותר ויותר בכת השניה בעיר. נלחמתי נגד היחידות שלהם, השתלטתי על הבניינים שלהם ובסוף עוד היתה לי בחירה בין לחסל את כולם או לאפשר לחלקם לברוח. הבחירות שלי איפשרו לי לפתוח יכולות חדשות אשר מותאמות לבחירה שלי – בין אם עשיתי את המעשה הרחום או האכזרי.

רשמתי בתחילת הכתבה ש-Re-Legion הפתיע אותי. הסיבה לכך היא שהוא הרגיש לי יותר מוכוון אקשן וטקטיקה – "תתמודד עם מה שיש לך ונראה אם אתה מצליח לגדול".

איפה שמשחקי אסטרטגיה אחרים מרגישים יותר איטיים ומאפשרים לכם יותר לנהל את הבסיס שלכם, Re-Legion רוצה לדחוף אתכם יותר להתקדם בשלב ולתכנן איך תשתלטו על האיזור הבא.

מתיאו עצמו הדגיש בפניי שזה מה שהם כיוונו אליו, עקב כך שהז׳אנר בדעיכה בשנים האחרונות. הם מאמינים שהשחקיות מהירה ויותר מוכוונת אקשן, תוכל לדבר ליותר שחקנים.

המשחק Re-Legion עתיד לצאת ב-2018 ל-PC בלבד. עד אז אתם מוזמנים להתבונן בצילומי מסך מהמשחק.

Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom Re-Legion Gamescom