מייפל סטורי הוא המשחק שרבים מאיתנו שיחקו שעות ולעיתים אף נשאבו ובילו בו יותר זמן מאשר בחיים האמיתים. אני מאוד אהבתי את המשחק המקורי, ולכן אני שמח מאוד לספר לכם ש-MapleStory מקבל גירסת מובייל שנראת כמו העתק נאמן של הגרסה שלו למחשב האישי.

MapleStory M מביא איתו את החוויה והעיצוב הנוסטלגים של המשחק אל המובייל.

המשחק מציע את אותה חוויה הכוללת את הגרפיקה האיקונית והצבעונית ב-2D שמייחדת את המשחק. הערים המיוחדות, אפשרויות העיצוב הכמעט אין סופי לדמות שלכם, כן כן, גם את השיער הצבעוני המטורף, צבע העור והתלבושות, וכמובן הבוסים האפים שכיף לנצח, כולם חוזרים ובגדול.

המשחק כבר קיבל בעבר כל מיני גרסאות למובייל ואף לפלטפורמה של פייסבוק, אך מעולם לא היה בהן מולטיפלייר כמו במשחק המקורי. זו אחת מהאופציות שהופכות את מייפל סטורי לכל כך כיפי וממכר. האפשרות לשחק עם חברים, לעלות יחד רמות, להחליף חפצים ולטייל יחד בעולם של מייפל סטורי, היא חלק מאוד חשוב מהחוויה של המשחק, מעבר להתקדמות הכללית שלו.

MapleStory M בהשקה העולמית יכלול בתוכו קלאס חדש בשם Explorer, ומערכת קרב מחודשת ומתאימה למובייל. המשחק יביא עימו מצב משחק בשם Dungeons, אשר יהווה מצב משחק מאתגר ששחקנים יוכלו לעלות בו רמות ולהשלים משימות לבד או עם חברים. לבסוף המשחק החדש יאפשר לכם לאמץ חיות מחמד ולאמן חיות לרכיבה כדי להתקדם ממקום למקום במהירות.

בנוסף, כל הפיצ'רים שאנחנו אוהבים מהמשחק המקורי חוזרים, וביניהם האפשרות לצב דמויות באופן אישי, כולל להחליף את הפנים, השיער, צבע העור והבגדים שהדמות שלכם תלבש כך שיתאימו אישית לסטייל ולאיך שאתם תרצו שהיא תראה.

המשחק יושק ב-24 ליולי (בישראל ב-25 ליולי ב-4 לפנות בוקר) לפלטפורמות IOS ואנדרואיד ב-140 מדינות ויוצע בחינם בדיוק כמו המשחק המקורי. בנוסף מי שיוריד את המשחק ויכנס מידי יום החל מהיום ועד ל-21 באוגוסט יזכה בכל יום לקבל פריטים מתוך המשחק בחינם.

אני באופן אישי שמח שהמשחק קיבל סוף סוף גירסת מובייל שניתן לשחק בכל מקום ללא תלות במחשב, ואני כבר ממש מחכה לשחק ולהישאב שוב לעולם הקסום של מייפל סטורי, הגרפיקה הצבעונית, המוזיקה השמחה, ההתאמה האישית של הדמות והאביזרים שהיא מחזיקה או לובשת והמוליטפליר שהופכים את המשחק לכל כך ממכר ושמח שלא משנה באיזה גיל אתם, תמיד תשמחו לשחק אותו.

MapleStory M

MapleStory M