אלא אם כן חייתם תחת איזה סלע, בטוח שמעתם כבר על Fortnite, משחק ה-Battle Royale שכבר עקף את PUBG בבסיס המשחקים שלו. בשבועות האחרונים, Hype Gaming Lounge  מארחים את אליפות ישראל ב-Fortnite.

במה האירוע שונה הפעם מהאירוע הקודם של טורניר הקבוצות? שהפעם האירוע לא סתם נקרא אליפות ישראל ב-Fortnite, אלא שהוא גם יתן כרטיס כניסה ל-Hype Esports, אירוע שהחברים מ-Hype עובדים עליו (תוכלו לקרוא על אירועים נוספים שסיקרנו כאן). בנוסף, הקבוצה המנצחת בטורניר תזכה בפרס מטורף של 4000 ש"ח שיתחלקו בין חברי הקבוצה, גביע וחולצות!

אליפות ישראל ב-Fortnite: חולצות

רק מעיון בספר החוקים והתקנון של התחרות, עושה רושם כי מנהלי הקהילה יחד עם הצוות של Hype לומדים מאירוע לאירוע, מקפידים על משמעת גבוהה בקרב המשתתפים, ובעיקר – מנסים ליצור נורמה ואיכות גבוהות בכל מה שקשוור לתרבות הספורט האלקטרוני המקצועי בארץ.

שיתוף פעולה חריג ומיוחד נרקם באליפות ישראל ב-Fortnite בין הקהילה לבין Epic Games בניסיון להריץ שרת ייעודי לטורניר, כזה שיאפשר לקבוצות להתחרות אחת נגד השנייה בשרת ייעודי, ולא כנגד קבוצות רנדומליות.הדבר היווה אתגר מקצועי גם לקהילה, גם לצוות של Hype ואפילו לחברה מ-Epic Games.

הטורניר התחלק ל-5 מופעים, כאשר ה-4 הראשונים מוגדרים כשלב הבתים, כאשר מכל בית עולות 2 קבוצות. 8 הקבוצות הטובות ביותר יפגשו ביחד לגמר שיערך ב-04.07 ב-Hype, שבו תוכרז הזוכה. ביום הגמר השחקנים יוכלו להגיע למתחם החל מהשעה 12:00 כדי להתחמם ולהתרגל למחשבים ולציוד האיכותי שמסופק ע"י Hype, ולאחר מכן הגמר יחל בשעה 19:00.

אליפות ישראל ב-Fortnite - בתים

המשחקים בשלב המוקדמות התרחשו בשרתים ציבוריים, והקבוצות נמדדו לפי מספר ניצחונות מתוך 7 משחקים. במידה ונוצר תיקו, הקבוצה שעלתה היא הקבוצה עם מספר ה-Kills הגבוה ביותר. אל הגמר יגיעו 8 קבוצות אשר יוקם עבורן שרת ישראלי פרטי, והן ישחקו אך ורק אחת כנגד השנייה, למשך 7 משחקים.

הקהילה התייחסה בצורה רצינית לאירוע, ואנחנו נהנו לדבר איתם, לראיין את Kreyzi, או בשמו האמיתי – צח, שמוגדר כשחקן הישראלי הטוב ביותר ב-Fortnie עם מעל ל-2000 ניצחונות ומדורג 32 בעולם. צח משחק גם ב-Overwatch ו-Smite. נהנו מאוד לסקר את האירוע, ואנחנו מאחלים לקהילה הישראלית ול-Hype המון בהצלחה באליפות הקיץ ב-Fortnite! מדובר בקהילה מקצועית מאוד, שהתנהלה בשקט מופתי לאורך כל האירוע, וערכה את המשחקים בצורה מקצועית ומעוררת כבוד והערכה.

אליפות ישראל ב-Fortnite: השחקנים

כמובן, שהצוות של Hype נתן תמיכה צמודה למשתתפים בתחרות, טיפל במהרה בבאגים השונים שצצו, סייע בחיבור הציוד ההיקפי האישי, ועוד. כיף לראות כיצד הצוות משתפר מאירוע לאירוע, ועושה זאת באהבה רבה, דבר שמורגש בקהילה, שהתייצבה במספרים גדולים יותר לעומת האירוע הקודם. שיפור נוסף היה הצגת התוצאות בזמן אמת על גבי מסך גדול לנוחות המשתתפים והצופים.

אליפות ישראל ב-Fortnite: מסך תצוגה

למי שלא זוכר, נספר בקצרה שמתחם הייפ נפתח לראשונה בספטמבר 2017, בשיתוף עם Asus, Logitech, חברת Microsoft-ישראל ובזק בינלאומי. במקום 42 עמדות מחשב,5 עמדות של Xbox One X, חדר סטרימינג עם קיר ירוק ועוד. המקום מקבל בברכה כל קהילת גיימינג ישראלית שתרצה לקיים טורניר או כל מפגש חברתי עבור חבריה, בתיאום מראש. ניתן לרכוש גם ציוד היקפי וחומרה במחירים הוגנים, המקום יחל בקרוב להציע קורסים בפיתוח משחקי מחשב, פיתוח ערוצי Youtube ו-Twitch ועוד.

תמונות נוספות יועלו בקרוב לעמוד הפייסבוק שלנו. אל תשכחו – Like & Follow!