תצוגת ה-E3 של Bethesda הולכת ומתקרבת, וכמות ההשערות והציפיות הולכת וגדלה. בשנה שעברה קיבלנו את ההכרזה שלהם על Dishonored 2 ו-Wolfenstein 2 יחד עם Skyrim ל-Switch וגרסת ה-VR.

בינתיים נחשפו בפני קהל המעריצים שני משחקים שיופיעו בכנס השנה אך ניתן לצפות לעוד מספר הכרזות חדשות ומעניינות.

לפני כחודש הודלפו בטעות מספר משחקים דרך האתר הקנדי של רשת Walmart, וביניהם גם Rage 2. ההכרזה על המשחק הגיעה זמן קצר לאחר מכן עם טריילר חדש שמציג את המשחק. המשחק הראשון בסדרה לא היה אהוד במיוחד ולכן ההכרזה הפתיעה אנשים רבים אך לאחר הטריילר אני חייב לומר שאני מסוקרן למדי לראות לאן הם מתכוונים לקחת את הסדרה.

הכרזה נוספת שמצפה לנו מבית Bethesda היא Fallout 76, אמנם אין לנו הרבה מידע מהימן לגבי הכותר החדש בסדרה האהובה אך כמות השמועות והדליפות למיניהן כבר החלו ואיתן גם הציפיות ההולכות וגדלות לגבי המשחק. בינתיים התיאוריה הרווחת היא שמדובר במשחק הישרדות אונליין בדומה ל-Rust ו-DayZ שכולל בתוכו גם תוכן RPG קלאסי של משחקי Fallout הקודמים בסדרה. חשוב לזכור שמדובר בתיאוריות לא מאושרות בלבד וששווה לחכות להכרזה הרשמית של Bethesda ב-E3.

בנוסף לשני המשחקים האלו הופצו עוד מספר השערות ורמיזות לגבי התוכן שייחשף השנה, לדוגמא, בדליפה שהתרחשה מוקדם יותר השנה הוזכר פיתוח ל-Remaster של Fallout 3. בזמן שעד היום לא היה איזכור נוסף לפיתוח הזה. מכיוון שאני אישית אהבתי את המשחק, אני מאוד מקווה שיש אמת בשמועות.

המשחק Prey שיצא בשנה שעברה קיבל כבר מספר טיזרים ואיזכורים ממפתחים בחברה. לכן יש סיכוי טוב שההרחבה החדשה למשחק, שכנראה תתרחש על הירח, כבר נמצאת בפיתוח וכנראה שניתן לצפות להכרזה רשמית ב-E3 השנה.

משחק נוסף שהוזכר בחרושת השמועות הוא אחד המשחקים היותר מצליחים של החברה בשנים האחרונות, DOOM. אומנם, גם במקרה הזה לא הייתה הכרזה רשמית אך נפוצו מספר רמיזות ממפתחים בחברה לגבי משחק המשך.

כמובן שבתור מעריץ שרוף של סדרת The Elder Scrolls אני לא יכול להעביר כתבת ספקולציה על Bethesda בלי להזכיר את הסדרה האהובה. כמו בכל שנה היו "דליפות" לא מאומתות לגבי משחק ההמשך בסדרה אך בלי מידע נוסף ניתן רק לחכות ולקוות שהשנה נקבל את משחק ההמשך המצופה. ניתן גם לצפות להרחבה נוספת למשחק הקלפים המצליח שמבוסס על הסדרה, The Elder Scrolls: Legends.

במקרה הכי גרוע, אולי השנה נקבל פורט נוסף של Skyrim גם למחשבונים מדעיים או למכונת הכביסה.

בסך הכל, עושה רושם שהשנה תהיה שנה עמוסה ל-Bethesda, בין שני המשחקים שכבר אושרו לבין מספר רב של משחקים שהמעריצים מצפים להם כבר זמן רב יש הרבה למה לצפות מהכנס השנה. בנוסף, תמיד יש אפשרות שהחברה תוציא משחק חדש שעוד לא שמענו עליו וזה תמיד מעניין.

התצוגה של Bethesda ב-E3 תתרחש השנה ב-10 ליוני בשעה 18:30 PT, או בשעה 4:30 בבוקר ב-11 ליוני לפי שעון ישראל.