לאחר חודש מוצלח מאוד של משחקים ב-PS Plus עם המשחק האגדי Bloodborn, אנחנו מקבלים חודש מוצלח למדי לדעתי, עם שני משחקים שאני באופן אישי מאוד רציתי לשחק – Mad Max ו-Trackmania Turbo. המשחקים החדשים יהיו זמינים להורדה החל מה-3 לאפריל למשך חודש עבור כל בעלי PS Plus. אז מה נעשה אם לא לדבר עליהם קצת, הא?

Mad Max

PlayStation 4

בראש ובראשונה, כנראה המשחק שאלו מכם שכבר עברו על הרשימה של החודש הכי בונים עליו, Mad Max. המשחק הוא משחק אקשן הרפתקאות בהוצאת Warner Bros ובו אתם משחקים, איך לא, את מקס הזועם, הלוחם הבודד שמסתובב לו בעולם פוסט אפוקליפטי מדברי. עם מערכת קרבות בסגנון סדרת Arkham ומנגד עולם עצום לחקור ורכב לשדרג, זה בהחלט משחק שכדאי לכם לנסות אם לא יצא לכם קודם, גם אם הוא התקבל קצת פחות טוב מסדרת Shadow of Mordor.

Trackmania Turbo

PlayStation 4

אז נסענו במדבר, עכשיו הגיע הזמן לנסוע במסלולים שנראים כמו רכבות הרים. ואתם יודעים מה יותר כיף מאשר לנסוע במסלולים מטורפים? לבנות מסלולים מטורפים ולהתחרות ברשת עם שחקנים אחרים על מסלולים שהם המציאו! המשחק מחולק ל-4 סביבות שונות ומגוונות, ועם 200 מסלולים מוכנים מראש, אבל אינסוף אפשרויות שמחכות לכם אחרי זה. Trackmania היא סדרה שאני באופן אישי הייתי מכור אליה לתקופה ארוכה ואני מאוד שמח שסוף סוף יש לי הזדמנות לשחק ב-Turbo. המשחק גם זמין ל-PSVR, אם אתם אמיצים במיוחד.

In Space We Brawl

PlayStation 3 & PlayStation 4

ועכשיו הגענו למשחקים היותר קטנים של החודש, והראשון מביניהם הוא משחק קרבות חלליות בסגנון דו מימדי פשוט למדי. במשחק תבחרו חללית ונשק ותצאו לסביבות שונות בחלל ותלחמו בעד 3 חברים שלכם, בסגנון המוכר של Twin Stick Shooter, שאני באופן אישי אף פעם לא הצלחתי לאהוב. המשחק התקבל בצורה מעורבת למדי, אבל היי, אם אתם אי פעם נתקעים בבית במהלך אפוקליפסת זומבים וחסר לכם מה לשחק, אולי זה יהיה המשחק שיציל אתכם? אין לדעת.

99Vidas

PS Vita & PlayStation 3 & PlayStation 4

אז את המשחק הזה לא הכרתי לפני זה, ואולי גם אתם לא הכרתם. 99Vidas הוא משחק מכות עם סגנון ויזואלי של משחקי הארקייד הישנים שכולנו גדלנו עליהם, ובו תשחקו בקבוצה של עד 4 שחקנים ותכסחו צורה ליריבים צבעוניים ומסוגננים. המשחק מלא ברפרנסים לתרבות הפופ של שנות ה-80 וה-90, ונראה כמו אחד מהמחשקים היותר חביבים של החודש.

Q*Bert: Rebooted

PS Vita & PlayStation 3 & PlayStation 4

כולנו מכירים את קיוברט, היצור המוזר הזה שהיה צריך לטפס על פירמידה של קוביות תוך כדי שהוא צובע אותן. אה והוא היה מקלל. במשחק אתם מטיילים במעלה פירמידות ולצבוע את המשבצות שאתם נוחתים עליהן, תוך כדי שאתם מתחמקים מאויבים. המשחק קיבל את ההמשך Q*Bert: Rebooted שלא בדיוק התקבל בצורה מאוד טובה, לפחות בכל מה שקשור לביקורות.

Toy Home

PlayStation 3

והגענו למשחק האחרון שלנו לחודש, Toy Home, משחק מירוצים שבו תשחקו מכוניות צעצוע קטנטנות ותתחרו על גבי שולחנות משחקים למיניהם, שיצא אקסקלוסיבית ל-PlayStation 3. משחקי מירוצים זה ז'אנר שאני באופן אישי מאוד אוהב, והמגוון עוזר, אבל גם המשחק הזה לא התקבל טוב במיוחד כשהוא יצא אי שם ב-2007.

ואלה הם המשחקים שלנו לחודש אפריל. אני באופן אישי מרוצה מה-headliners של החודש, ואני לגמרי הולך להתנפל על Trackmania בהזדמנות הראשונה שאוכל, אולי גם אעלה סרטונים עם משחקיות.

המשחקים יהיו זמינים החל מיום שלישי ה-3 באפריל. מוזמנים גם כן לבקר בפוסט המקורי של סוני בבלוג שלהם.