The Witness

Xbox One בלבד!

משחק זה, שיצא בשנת 2016 ויהיה זמין בחינם לאורך כל חודש אפריל, יש למעלה מ500 פאזלים שונים, אותם תצטרכו לפתור. בתחילת המשחק תתעוררו באי מסתורי ויפיפיה, בלי אף זיכרון לדרך שבה הגעתם אליו. אט אט, עם כל פאזל נוסף שתפתרו, התעלומה תתבהר. המשחק מציג גרפיקה מדהימה ופאזלים מוצלחים אם כי מעט רפטטיבים, ולא יקל עליכם בהתקדמות שלכם לאורכו. המשחק משוחק ממבט ראשון והאי עליו אתם נמצאים מחולק לכ-11 אזורים שונים.

הפאזלים מוגדרים יותר כ"מבוכים", ולכל סדרת מבוכים חוק משלה המהווה את התנאי לפתרון. לפעמים המשחק יעזור לכם, ולפעמים תצטרכו לשבור את הראש לבד. חלק מהפאזלים קשורים לאובייקטים השונים בסביבה, וחלקם על גבי לוחות המפוזרים לאורך האי. בין לבין תוכלו להתרשם מהויזואליות המרשימה, ומהבדידות השוררת באי. האם תצליחו לפתור את המשחק?

Assassin’s Creed Syndicate

Xbox One בלבד!

לAC: Syndicate היו חיים קלים. הוא היה האחרון בסדרת AC שיצא בשנה עוקבת למשחק קודם, ולמזלו הרב קודמו בסדרה היה Unity המפדח, אותו Ubisoft לוודאי תעדיף לשכוח. כעת תוכלו להוריד אותו בחינם בין ה-16  לאפריל ועד ה-15 למאי. המשחק יצא בסוף 2015 ל-PC, Xbox One וה-PS4, ולקח את הסדרה אל לונדון הויקטוריאנית של אמצע המאה ה-19, מיד לאחר סיום המהפכה התעשייתית השנייה. העלילה מספרת על שני תאומים – Jacob ואחותו Evie לבית משפחת Frye שגדלו כמתנקשים. הם עוברים ללונדון, רק כדי לגלות שהיא נופלת אט אט לשליטתם של ה-Templars. הם מחליטים שהדרך לשחרר את העיר תהיה ע"י איחוד העולם התחתון של העיר. במהלך הסיפור תפגשו דמויות מפתחות בתרבות הבריטית של אותה תקופה – החל מדיקנס ודרווין וכלה בקארל מארקס והאחות ניינטינגל. כמובן, שחלק מעלילת המשחק מתרחשת בכלל בתקופה המודרנית, ו-Ubisoft מסרבים להפנים שהגיע הזמן לוותר על ה-Abstergo האבסורדי, אבל לא הפעם.

המשחק זכה לביקורות טובות, והציג מספר שינויים מרעננים – החל ממכניקת הקרבות שזכתה לליטושים והשימוש בוו שמאפשר לשחקן לטייל בקלות ברחבי העיר. הסיפור נחשב די מוצלח, אם כי המשחק לא חף מתקלות ובעיות, הוא היה זה שהחזיר לסדרה את הכבוד האבוד לאחר היציאה של Unity. למשחק יש מספר DLC's אותם תוכלו לרכוש בנפרד.

Cars 2: The Video Game

Xbox One & Xbox 360

המשחק Cars 2 יצא ל-Xbox 360 (ולקונסולות ניידות נוספות) בשנת 2011, וכעת הוא זמין גם על גבי ה-Xbox One. המשחק ליווה כמובן את יציאת הסרט לאקרנים והוא מיועד לקהל הצעיר. המשחק הוא משחק מירוצים ממבט שלישי, ובדומה למשחקי מירוצים דומים, לאורך המסלול תוכלו להשתמש בגאדג'טים שונים על מנת להשיג יתרון על היריבים מולם תתחרו. המשחק מאפשר לכם לבחור מתוך 25 דמויות-מכוניות שונות המוכרות מעולם הסרטים.

עלילת המשחק נוסבת סביב הרצון של השחקן להפוך למרגל בקנה מידה בינלאומי, בדומה לזו של הסרט, וזוהי מטרתכם העיקרית במשחק. המשחק זכה לביקורות אוהדות יחסית שנעו סביב ה7/10. המשחק לא מכיל מצב מקוון, ולא אפשרות של Free-Roam. המשחק יהיה זמין להורדה בחצי הראשון של חודש אפריל, החל מה-1 ועד ה-15, לשתי הקונסולות של Microsoft.

Dead Space 2

Xbox One & Xbox 360

החלל החיצון הוא דבר מפחיד כלשעצמו. במיוחד כאשר אתה מהנדס שמודע לסכנות הסביבתיות אליהן אתה חשוף או עלול להיות חשוף בכל רגע. גם במשחקי וידיאו, והוא הופך עוד יותר מפחיד שזורקים פנימה את מפלצות ה-Necromorph – מעין מוטציה של בני אדם שקמו לתחיה עם גפיים מעוותת במיוחד. המשחק שפותח על ידי Visceral Games הוא משחק אימה-הישרדות המשוחק ממבט מעל לכתף (Over the shoulder – OTS), ושם אתכם בנעלי החלל של Isaac Clarke, שמתעורר ללא כל זיכרון ב"The Sprawl" עיר-חללל המותקפת על ידי ארגונים ממשלתיים עלומי שם וכמובן ה-Necromorph הקטלניים.

המשחק השני בסדרה הביא עימו גם מצב מולטיפלייר, שמאפשר ל-2 קבוצות של 4 שחקנים כל אחת להילחם אחד בשני כאשר קבוצה אחת מורכבת מכוחות האבטחה של העיר, והקבוצה השנייה, איך לא – Necromoprhs. עיקר מכניקת המשחק מתמקדת סביב המצב בו בני-האדם מנסים להשלים משימות שונות בטרם יגמר הסיבוב, בעוד שה-Necromorphs פשוט מנסים למנוע מהם לעשות זאת.

המשחק זכה לציונים גבוהים מאוד והתקבל באהבה על ידי אוהדי המשחק הראשון והמבקרים כאחד שציפו להמשך לעלילותיו של אייזק. ההמשך הצליח להתעלות על קודמו, גם בזכות האירועים המפחידים אותם חווה השחקן. המשחק נשאר נאמן למקורות אך הצליח לשפר את הנוסחא, ליצור רגעים מפחידים אף יותר ויחד עם זאת לרענן את המכניקות השונות שהוצגו במשחק הראשון. המשחק  יהיה זמין לשתי הקונסולות החל מה-16 באפריל ועד סוף החודש.

לחצו כאן כדי לגשת לרשימת המשחקים להורדה!