בפעם השלישית, פסטיבל Game In Mako Fest מגיע, וגם הפעם אנחנו נהיה שם. הפסטיבל יתקיים בין ה-28-29.3 בהיכל שלמה בגני התערוכה בתל אביב. למשתמשי Waze או Googlemaps מביניכם, זה אומר רח' אייזק רמבה 7, תל אביב.

במהלך הכנס יתקיימו משחקי חצי הגמר והגמר של ליגת ה-E Sports שהושקה בכנס הקודם שביקרנו בו, וזה אומר שיהיו משחקים ממש מעניינים לצפות בהם. המשחקים שצפויים להופיע בתחרויות הם: FIFA, League of Legends, CS:GO, PUBG, Tekken 7, Rocket League ו-OverWatch. אולי התרגלנו לזה כבר, אבל זה בהחלט מרשים שהזוכים בתחרויות הללו יזכו בציוד יקר ערך, ולמען האמת, סך הפרסים בתחרויות הינם בשווי של 300 אלף שקל.

הכנס יתקיים בפורמט של שלוש משמרות, כאשר משמרת הבוקר תתקיים בין השעות 10:00 – 14:00, משמרת אחר הצהריים תתקיים בין השעות 15:00 – 19:00, ובערב תתקיים משמרת לילה לבני 18 ומעלה בין השעות 19:30 -23:30.

כמו בפעמים קודמות, הכנס יהיה מלא במתחמי גיימינג, VR, מתחם רטרו ומתחם אינדי. בנוסף במהלך הכנס יהיו סדנאות בנושא גיימינג, ובפרט סדנאות על הכנת אפליקציות, על יוטיובינג, ועל עיצוב משחקים. זה נשמע כמו משהו ממש מגניב, בייחוד לקהל היותר בוגר שמגיע לכנס.

מחירי הכניסה נעים בין 85 ל-115 שקלים, והכניסה היא מעל לגיל 5, כאשר עד גיל 10 הכניסה מחוייבת בליווי הורה. לעוד פרטים, מוזמנים להכנס לאתר הכנס.

בנוסף, בשבוע הבא ערוץ קשת 12 יעלה תוכנית חדשה בשם Game In Nights, שתשודר בימי ראשון ושני ב-01:15 בלילה, ותארח את היוטיוברים מיכאל ספיר, שחר סויקיס, אליאור בילוקס, ועוד. התוכנית תשלב תחרויות, אתגרים משעשעים כאלה או אחרים, חלקם נושאי פרסים, ו-unboxing למיניהם. כמו כן הם יסקרו את ליגת ה-E-Sports שתתקיים באירוע Game In Mako Fest.

אני באופן אישי זוכר את הזמנים הטובים של התוכנית Cybernet שבזמנו הוקרנה בערוץ הילדים, ואני מקווה מאוד שלשם התוכנית של קשת יכולה לשאוף. כך או כך ברור שיש קהל רחב שמאוד יהנה מהתכנים הללו, בעיקר כשזה מגיע מהארץ וזה החבר'ה שלנו.