תערוכת SXSW מתקיימת בימים אלו באוסטין, טקסס, ובעוד שאנחנו לא הגענו לשם פיזית, זה לא אומר שלא נשאיר אתכם מעודכנים בכל החדשות המעניינות של האירוע.

גם Sonic זכה לפאנל, וזכינו למספר הכרזות מגניבות, שבראשן גרסא פיזית ל-Sonic Mania המוצלח, יחד עם מלא תוספות מדליקות, והצצה למשחק חדש שבפתח.

הגרסא הפיזית של Mania, שעתידה להגיע בקיץ, תוסיף שתי דמויות חדשות – Mighty the Armadillo ו-Ray the Flying Squirrel, זוג דמויות שחוזרות אלינו מהמשחק SegaSonic the Hedgehog. בנוסף לדמויות, הוכרז מצב משחק חדש בשם Encore, שצפוי לתת חוויה חדשה גם לאלו מאיתנו שכבר השלימו את המשחק, ומצב תחרות ל-4 שחקנים. בנוסף הגרסא הפיזית תכיל Art מפיתוח המשחק, שזה מגניב מאוד לאספנים שביננו.

התוספות הללו עתידות להגיע גם בתור DLC לאלו מאיתנו שכבר קנו את המשחק בצורה הדיגיטלית.

הגרסא הפיזית ושמה Sonic Mania Plus תצא ל-Xbox One, PlayStation 4 ו-Switch לקראת הקיץ.

בנוסף לגרסא המשודרגת של מאניה, קיבלנו הכרזות על סדרת מיני מצויירת שתגיע לערוץ היוטיוב המוצלח ביותר של Sonic, נעליים חדשות של Puma בעיצוב של Sonic, אבל בעיקר הצצה למשחק הבא של Sonic. בהצצה ניתן לראות מכונית, וצללית של כותרת שנראית כמו Sonic Racing.

נאמר בפאנל שלא מדובר בהמשך של כותר קיים, אז לא סביר שמדובר בהמשך ל-Sonic & All-Stars Racing Transformed המעולה, או בחידוש ל- Sonic R הקלאסי, אלא כותר חדש.

לטיזר המלא מוזמנים להציץ בוידאו למטה: