כן, זה לא שקר – יש לי חיבה גלויה למשחק זירת הקרב מרובת המשתתפים (התרגום החופשי שלי ל-MOBA), מבית Blizzard Entertainment. תוכלו למצוא את שלל הכתבות על המשחק שכתבתי לאתר כאן. מדוע? ראשית, כי המשחק משלב יקומים עם Lore כל כך מוצלחים של ענקית המשחקים הוותיקה ומאפשר לנו לענות על השאלות הפשוטות בחיים שמטרידות את קיומנו: מי יותר חזק? ה-Terrans מהיקום של StarCraft או ה-Neplahems מהיקום של Diablo? שנית, כי המשחק מהווה MOBA שכיף לצפות בה, עם שינויים תכופים במאזני הכוחות בקרבות ואקשן שמגיע מהר מאוד., וכמובן – אני אחד ממנהלי הקהילה.

אז מה החדשות הגדולות? הצטרפו אליי ב-Nexus, ונעבור על כולן!

גיבורה חדשה – Maiev Shadowsong

נתחיל מהגיבורה החדשה שנכנסה למשחק היום – Maiev Shadowsong. לאלו מכם שפחות מתמצאים בסיפור של WarCraft, נספר כי Maiev משתייכת לגזע ה-Night Elf, לשעבר כוהנת-ירח, וכיום היא סוהרת. של מי אתם שואלים? של Illidan Stormrage – ה-Demon Hunter הבוגד. Maiev שמרה עליו לאורך עשרת אלפים שנה, וצדה אותו ללא רחמים לאחר ששוחרר.

Maiev היא Meele Assassin – היא מביאה המון נזק לגיבורי הקבוצה היריבה בטווח קרוב. ההתמחות שלה – התחמקות מהתקפות היריב ולעצור אותם מלברוח. נקודות החוזקה שלה – יש לה Engage טוב, יכולת בריחה מוצלחת באמצעות ה-Spirit of Vengeance (היכולת בכפתור ה-E), ונזק למספר יריבים בו זמנית. נקודות החולשה – אין לה יכולת Self-Sustain, והיא כמעט ולא ליצור נזק משמעותי כלפי מטרה יחידה. תוכלו למצוא את כל המידע בסרטון היו-טיוב של Blizzard:

אירוע חדש – Lunar Festival 2018

כמו בכל שנה, המשחק מציין את השנה הסינית החדשה. השנה זוהי שנת הכלב(Year of the Dog), והמשחק לובש בגדי חג אוריינטלים, כדי לציין את המאורע (למי שפספס אגב – היו איזכורים לחנוכה באירוע הלפני-קודם: ה-Winter Veil). האירוע יתרחש החל מה-6 לפברואר ויסתיים ב-5 למרץ. במהלך האירוע, כל ה-Loot Boxes שתקבלו (למעט אלו המיועדות לגיבורים שמקבלים כל 10 רמות) יהפכו לקופסאות של האירוע, כאשר מובטח לכם פריט אחד לפחות השייך לאירוע.

אי אפשר בלי ה-Quest התורן, שעל מנת להשלימו ולקבל את כל הפרסים, תצטרכו לשחק סך מצטבר של 25 משחקים בכל אחד מהמצבים הבאים: V. Ai, QM, Unranked, ו-Ranked. הפרסים שתקבלו מהקווסט – גרפיטי אחד, באנר, ספריי ומאונט, כולם ברוח האירוע:

ה-Brawl השבועי גם מושפע מאווירת החג, והוא הפך למעין מירוץ טילים מטורלל, בוא תצטרכו להשלים 7 הקפות סביב המסלול, תוך איסוף קלפים שיאפשרו לכם להפעיל יכולות כנגד שאר השחקנים. כמובן, שעם השלמת מספיק Brawls – תקבלו אחת לשבוע קופסא עם שלל חדש. שימו לב שהמכניקה של המשחק השתנתה במקצת לכבוד ה-Brawl: הדמות שלכם תתקדם באופן אוטומאטי למיקום העכבר, מבלי שתצטרכו ללחוץ על הלחצן הימני.

כמובן, שאי אפשר בלי Loot ברוח החג. אז מרבית ה-Skinים מהאירועים בשנים הקודמות זמינים שוב לרכישה, וכך גם ה-Mounts מהאירועים הקודמים. כולם מתאפיינים באווירת החג הסיני. בנוסף, צורפו סקינים חדשים עבור הדמויות השונות. תוכלו למצוא 2 חבילות שיאפשרו לכן לרכוש סקינים ומאונטס במחיר מוזל באמצעות Gems (מטבע אותו ניתן לרכוש רק באמצעות כסף אמיתי). חלק מהסקינים יהיו זמינים לרכישה באמצעות Shards (מטבע אותו ניתן להשיג מה-Loot Boxes בלבד), ויש שני Mounts שזמינים לרכישה באמצעות Gold (המטבע אותו ניתן להשיג רק על ידי השלמת משחקים).

וכמובן, שום דבר לא מושלם בלי כמה Sprays & Portraits להשלים את האוסף:

טורניר פסח

לאחר טורניר חנוכה המוצלח (עליו תוכלו לקרוא כאן), הקהילה הכריזה היום על פתיחת ההרשמה לטורניר שיחל בשבועות הקרובים, ויורכב משני חלקים – חלק ראשון שיתרחש בצורה מקוונת, בה השחקנים ישחקו מבתיהם, וחלק שני, של משחקי חצי הגמר והגמר שיתרחש ב-Hype Gaming Lounge בתל-אביב (שסיפרנו לכם עליו כאן). מנהלי הקהילה הפיקו לקחים מהאירוע הקודם, ויחד עם ההנהלה של Hype, הצליחו ליצור תנאים מושלמים להזנקת הקהילה קדימה. כל שחקן ישלם דמי השתתפות של 50 ש"ח, כחלק מקבוצה של 5, אבל בתמורה יזכה להגיע עם קבוצתו ללאונג' של הייפ בתל אביב, ולהתאמן ככל שירצו בחדר ה-VIP המושקע. הגמר יערך ב-6/4, וכולם מוזמנים להרכיב קבוצה ולהשתתף. תוכלו לקרוא את כל המידע לו אתם זקוקים בקבוצת הפייסבוק של הקהילה: HotS-iL.