בטריילר שיצא אתמול בארוץ היוטיוב הרשמי של פוקימון, קיבלנו מבט לכמה מהפיצ'ארים הלוהטים ביותר של המשחקים הקרבים, Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon.

הטריילר נפתח בחשיפה של סיפור ההמשך בסוף המשחק, בו ג'יאווני, מנהיג צוות רוקט, מגיע ממימד אחר כאשר הוא מגבש את 6 הנבלים ומנהיגי הצוותים מכל המשחקים האחרים על מנת ליצור צוות רשע חדש בשם Team Rainbow Rocket. במסגרת הסיפור הזה, שחקנים יזכו להלחם מול כל אחד מהנבלים מהמשחקים הקודמים.

בהמשך הטריילר הוצג מוד משחק חדש בו שחקנים יוכלו לשאול פוקימון אגדי לבחירתם ולהשתתף בקרבות אחד על אחד באמצעות הפוקימון על מנת לזכות בחפצים נדירים.

בטריילר הוצג שבדומה למשחק הקודם בו אספנו תאים מהפוקימון האגדי זיגארד על מנת להרכיב אותו, ב-Ultra נאסוף מדבקות טוטם, אשר יאפשרו לנו לקבל פוקימונים ענקיים, בדומה לקרבות הבוס – ה-Totem Pokemon. מבין פוקימונים הטוטם שאפשר יהיה לקבל, ראינו את גאמשוז, וכן פוקימונים אקסקלוסיביים לכל אחד מהמשחקים – סאלאזל עבור אולטרא מון, ופומאנטיס עבור אולטרא סאן.

הטריילר המשיך והציג פוקימונים חדשים אשר יהיה ניתן להשיג באמצעות אפשרות ה-Island Scan – במשחק הקודם ניתן היה לסרוק קודי QR במשחק על מנת לקבל מידע עליהם בפוקדע. כאשר השחקן היה סורק מספיק קודים, הוא היה יכול לבצע Island Scan על מנת למצוא פוקימון נדיר במיוחד, על פי היום בשבוע והאי שבו הוא ביצע את הסריקה. הפעם בין הפוקימונים שניתן יהיה להשיג ראינו את צ'ארמנדר, גרובייל, וגרנינג'ה. אלו אפשרויות מעולות לאספנים או לשחקנים שמחפשים פוקימונים לאמן במהלך הסיפור.

בסוף הטריילר הוצג הפיצ'ר האחרון, וכנראה אחד מהמגניבים במשחק (לדעתי לפחות) – במשחק תוכלו להשתמש בפוקימון האגדי סולגאליאו או לונאלה על מנת לטוס דרך ה-Ultra Wormhole ולגלות מימדים חדשים. בין המימדים האלה תוכלו למצוא מימדים שבהם מתגוררים Ultra Beasts ופוקימונים אגדיים ממשחקים קודמים.

למען האמת, עם שני המשחקים יחדיו, ניתן לתפוס כל פוקימון אגדי שיצא אי פעם. זה המון, והופך את אולטרא סאן ואולטרא מון למשחקים מעולים להוסיף לאוסף. לרשימת האגדים ממשחקים קודמים המלאה תוכלו להתבונן למטה.

המשחקים Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon זמינים ל-pre-load דיגיטלי כבר עכשיו, ויצאו ב-17 לנובמבר למשפחת קונסולות ה-3DS.