Sonic Forces, אשר הולך ומאיים להיות אחד ממשחקי הסוניק הגדולים של העשור, תוקף במצב משחק נוסף אשר יהיה זמין בתור תוסף חינמי למשחק בשם Sonic Forces: Episode Shadow. כמשחק הראשון בעל עלילה משמעותית מאז Sonic the Hedgehog 2006, אנחנו זוכים לתוספת חדשה המהווה פריקוול לסיפור, ובה נשחק את Shadow, יריבו המושבע של סוניק.

תוספת זו תספר רקע לעלילת המשחק ותסביר מדוע שאדו הצטרף לצידם של Doctor Eggman ו-Infinite במשחק הקרב. בנוסף צויין כי הפריקוול יספר עוד על קורות Team Dark, שלשת האנטי גיבורים שבראשה עומד שאדו.

בטריילר משחקיות קצר אנחנו זוכים לראות את שאדו לראשונה במשחקיות דו מימד, כאשר הוא שורף את דרכו בגרסא חדשה של Green Hill Zone לצלילי Supporting Me, אחד השירים שמתנגנים באחד מקרבות הבוס האיקוניים שלו, ה-Biolizard, אשר הופיע לראשונה ב-Sonic Adventure 2.

בטריילר אנחנו זוכים לראות את שאדו מפעיל יכולת חדשה, המאפשרת לו לפוצץ את דרכו דרך שורות רובוטים ואויבים, על מנת להתקדם בשלב. בנוסף אנחנו רואים עננים המורכבים מקוביות בצבעי ניאון אדומים, אשר מאפיינים את האוייב החדש ביותר של סוניק, Infinite, וצויין שנקבל עוד רקע עליו ביחד עם התוספת.

התוספת תכיל 3 שלבים חדשים של שאדו, וכן תאפשר לשאדו לשחק במעל 10 שלבים של Modern Sonic, ותגיע בחינם לבעלי המשחק עם צאת המשחק. בנוסף למצב המשחק החדש, הוכרז כי תחפושת Shadow תהיה זמינה לדמות האווטאר עבור שחקנים שיזמינו את המשחק מראש.

המשחק Sonic Forces עתיד לצאת ב-7 לנובמבר ל-Xbox One, PlayStation 4, PC ו-Switch.