במבזק Nintendo Direct השבוע נחשפו פרטים חדשים לגביי המשחק החדש בסדרת ה-JRPG הפופולרית, Xenoblade Chronicles 2. בוידאו שהוצג אנו מגלים פרטים חדשים על עולם המשחק – עולם עם ים אינסופי שמעליו עננים ובשמיים שלו מרחפים יצורים ענקיים בשם טיטאנים. חלק מהטיטאנים מספיק גדולים כך שקיימות ממלכות ומערכות טבע שלמות על גביהם. בנוסף קיים בעולם עץ ענקי שיש שמועות שבראשו נמצא גן עדן.

גיבורינו במשחק הוא נער בשם רקס שחי על טיטאן קטן יחסית וחי ממכירת גרוטאות ומשאבים שאותם הוא מוצא בגיחות לים. הנער פוגש נערה בשם פיירה שבבעלותה חרב מיוחדת וביחד הם יוצאים למסע לגן העדן כאשר כוחות שונים בעולם מעוניינים לתפוס את הנערה והחרב שלה למטרותיהם האישיות.

במשחק אנו נחקור את הטיטאנים השונים והממלכות ששוכנות עליהם. לכל טיטאן סביבה משל עצמו והממלכות עצמן בעלות ממשלות ופילוסופיות משלהן. העלילה אמנם נשמעת קצת סטנדרטית, אבל בהסתמך על משחקים קודמים בסדרה, יש סיכוי רב שיש בה יותר משנראה לעין.

מערכת הקרב במשחק דומה למשחקים הקודמים בסדרה, הדמויות מתקיפות אוטומטית אויבים כאשר רוב הנזק מגיע משימוש ביכולות בעלות cooldown שלפעמים מצריכות פוזיציה מסוימת בשדה קרב בשביל אפקטים שונים. במשחק זה היכולות של הדמויות מגיעות מסוג דמויות בשם blades שמספקות תמיכה בשדה קרב. כמו כן ניתן להחליף blades תוך כדי קרב בהתאם לאסטרטגיה. ניתן יהיה לקבל דמויות חדשות מסוג זה באמצעות חפצים שמוצאים תוך כדי חקירת העולם.

תאריך היציאה של המשחק נכון לבינתיים הוא הראשון לדצמבר השנה. המשחק יצא בדצמבר ל-Nintendo Switch.