לכל האנשים שהשקיעו את שעותיהם במשחק Witcher 3 בחיפוש אחר כל קלף וכל אדם רנדומלי בפאבים שונים באמצע שומקום בשביל לשחק נגדם משחקי קלפים ל-(לא כל כך)-ילדים, השקעתכם רבת השעות עשויה להשתלם כי עכשיו משחק הקלפים Gwent מתחיל את דרכו לסצנת ה-esport עם Gwent Masters.

למשחק תצטרף גרסה תחרותית בשם Pro Ladder והוא יהיה בעל 8 עונות בנות חודשיים כל אחת. יהיו בסה"כ 13 טורנירים לאורך כל הסדרה – 8 טורנירים פתוחים, 4 טורנירים מתקדמים וטורניר סופי שבו יוכתר המנצח.

במהלך העונה, שחקנים במצב התחרותי ינסו להשיג כמה שיותר נקודות כתר. שמונה השחקנים עם הכמות הגבוהה ביותר של נקודות כתר יעברו לטורניר הפתוח, לקרב עבור תהילה והסכום הלא רע של 250,000$ שיתחלק בין הזוכים והמתמודדים.

השלב הבא הוא אירועי הטורניר המתקדם. כמו מקודם, 8 שחקנים ישחקו בשלב זה: המנצח של האירוע המתקדם האחרון, עד 4 שחקנים שהגיעו לקרבות הגמר בטורנירים הפתוחים לפני הטורניר המתקדם, עד 3 שחקנים עם הכי הרבה נקודות כתר במהלך שתי העונות הקודמות ועוד שני שחקנים לא צפויים שיוזמנו אישית על ידי החברה המפתחת CD Projekt RED. הפרס עבור טורנירים אלו הוא 100,000$ שיתחלק בין הזוכים והמתמודדים, וטבעת מיוחדת עבור האירוע. לא ידוע אם הטבעת מעניקה הגנות כלשהו מפני מחלות או אל-מתים.

לבסוף, בטורניר האחרון יהיו כמו מקודם 8 שחקנים, עד 5 מזוכי הטורנירים המתקדמים ועד 7 מהשחקנים שהשיגו הכי הרבה נקודות כתר לאורך כל הסדרה. החוקים של הטורניר הסופי מסובכים ברמה היסטרית אבל אם הגעתם לשם כנראה תסתדרו. הפרס, נכון לבינתיים, הוא 250,000$ שיתחלק בין הזוכים והמתמודדים.

אם אתם מעוניינים יותר בנוגע לחוקי הטורניר אפשר לבקר באתר הרשמי של Gwent Masters בלינק המצורף. כמו כן לעוד פרטים ולהסבר מלא על חוקי הטורניר הסופי, מוזמנים לצפות בסרטון המצורף למעלה.