המון חדשות מצידה של מיקרוסופט ו-Xbox, והפעם, Major Nelson שוב כאן כדי לספר לנו על המשחקים שאלו מכם שיש להם Xbox Live Gold, יוכלו להוריד בחינם, במהלך החודש. לאלו מכם שעדיין לא הספיקו לזכור – כלל המשחקים זמינים למשחק על גבי ה-Xbox One, כולל הכותרים ל-Xbox 360, וזאת בזכות ה-Backwards Compatibility: היכולת של קונסולת ה-Xbox One להריץ משחקי Xbox ו-Xbox 360.

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להוריד את המשחקים הוא להכנס לקונסולה שלכם, ללחוץ על החלונית של ה-Gold ולהוריד. ניתן גם להכנס דרך אתר האינטרנט של Games with Gold.


משחקי Xbox One

 

Forza Motorsport 5: Racing Game of the Year Edition

מפתחת: Turn 10 Studios מו"לית: Microsoft Studios

ז'אנר: מירוצים-סימולציה תאריך יציאה מקורי: נובמבר 2013 תאריך זמינות להורדה: 1/09/17-30/09/17

תפסו מקום מאחורי ההגה, והיכונו לחווית המירוצים הטובה ביותר לקונסולת ה-Xbox. גרסאת ה- Racing Game of the Year, כוללת מנוע גרפי חדש עם 17 מסלולים, חבילת המכוניות של תוכנית Top Gear הכוללת 10 מכוניות. המשחק תומך במשחק מרובה משתתפים באמצעות מסך מפוצל או נגד 15 יריביםדרך הרשת. סדרת Forza נחשבת לאחת מסדרות המירוצים הטובות ביותר, וסדרה זו שמה דגש על נהיגה ריאליסטית, כך שמונח בפניכם אתגר לא קטן.

Oxenfree

מפתחת: Night School Studio מו"לית: Night School Studio

ז'אנר: הרפתקה תאריך יציאה מקורי: ינואר 2016 תאריך זמינות להורדה: 16/09/17-15/10/17

במשחק זה תאלצו להתמודד עם כוחות על-טבעיים ששחררתם במהלך מסיבה לילית, לאחר שפתחתם שער רפאים אל עולם לא ידוע. המשחק מציג מכניקות מעניינות שקצרו שבחים רבים.

העלילה מספרת על נערה בשם אלכס, המבקרת באי יחד עם חבריה, ועליהם לנסות לעצור את הכח העל-טבעי ששחררתם בתחילתו. הדיאלוג במשחק מתבצע באמצעות בחירה בבועות שיחה (כמו בקומיקס) שמאפשר לכן לקדם את העלילה. בניגוד למשחקי Quest אחרים, בהם בזמן השיחה הדמויות לרוב סטטיות, כאן הכל מתבצע תוך כדי תנועה, ואתם יכולים לבחור כיצד לאפשר לדמויות האחרות להשיב לכם, או שלא.

רק שימו לב! למשפטים שתבחרו עבור אלכס לקידום הדיאלוג יש השלכה על מערכות היחסים. המשחק רווי בפאזלים שלרוב מתמקדים במציאת התדר הנכון ברדיו של אלכס, שפותח דלתות, מתקשר עם רוחות רפאים ועוד. המשחק מכיל מספר סיומים המושפעים מבחירות השחקן, כך שיש ערך במשחק חוזר.


משחקי Xbox 360

 

Battlefield 3

מפתחת: EA Dice מו"לית: Electronic Arts

ז'אנר: FPS תאריך יציאה מקורי: אוקטובר 2011 תאריך זמינות להורדה: 16/09/17-30/09/17

המשחק, המתבסס על מנוע ה-Frostbite 2, מנצל ככל האפשר את היכולת להרוס את העולם שבו אתם נלחמים. בכותר זה אנו חוזרים שוב אל עולם הלחימה המודרני, ובהשראת העימותים האקטואליים לתקופה בה יצא – תמצאו את עצמכם נלחמים באירופה, צפון ארה"ב, וכמובן המזרח התיכון.

בכותר זה קיים ישנו קמפיין שחקן יחיד לא רע בכלל, המאפשר לכם ללמוד את המכניקות השונות ולהתנסות בכלי הרכב השונים לפני שאתם קופצים למצב משחק המקוון מרובה המשתתפים. כאמור, המשחק מתרחש בעולם הלחימה המודרני, ועל כן תפגשו כלי נשק מודרניים החל מהרובים בהם תשתמשו ועד לטנקים והמטוסים עליהם תתפסו פיקוד על מנת להעיף את הקבוצה היריבה לאלף עזאזלים. המפות והמצבים השונים הקיימים במצב המקוון תורמים לחוויה מהירה ומאיצת דופק, וקל להתקדם יחסית בסולם הדרגות ולפתוח כלי נשק חדשים או תוספות לכלי הרכב.

 

Hydro Thunder Hurricane

מפתחת: Vector Unit מו"לית: Microsoft Studios

ז'אנר: מירוצים-ארקייד תאריך יציאה מקורי: יולי 2010 תאריך זמינות להורדה: 1/09/17-15/09/17

משחק ארקיידי למדי, שאם המפתחת הייתה SEGA, כנראה שיכולתם למצוא אותו באולמות המשחק המעטים שעדיין קיימים בישראל, וככל הנראה לשבת בתוך סירת פלסטיק הזזה עם המשחק. משחק זה נותן לכם שליטה על סירות-מהירות המונעות על ידי רקטות, במסלולים מוטרפים ומוזרים.

המשחק תומך במצב שחקן יחיד וכמובן במצב מרובה משתתפים, ותוכלו לבחור בין מספר רב של סירות ומסלולים, ולבחון האם אתם המהירים ביותר, גם במים!