משחק האינדי המיסתורי פיה (Fe) נחשף כבר ב-E3 אך בשני בערב במסיבת העיתונאים של EA הוא הוצג לראשונה בצורת טריילר. בביקור למתחם הפרטי של EA בגיימסקום בגרמניה, זכינו למבט נוסף מאחורי דלתות סגורות ולראות כמות מכובדת של גיימפליי מהמשחק. המשחק, שמבוסס על חוויות ילדות של צוות המפתחים בשוודיה, ששם לכל ילד נותנים לטייל לבד ביער, נועד לעורר את ייצר החקירה וההרפתקנות של השחקנים, תוך משחקיות מטרואידית שכזו בה תצברו יכולות ותוכלו לחקור איזורים.

בפרזנטציה ראינו את Fe, שומר היער הקטן, שנראה כמו איזשהו קרוס בין דרקון לקיפוד, שמסוגל לרוץ, לקפוץ ולשיר. הפרזנטציה התחילה בתוך קרחת יער קטנה וחשוכה המוארת באור כחול סגלגל, ובה פיה התקדם לכיוון יצור שנראה כמו פרח קטן עם עין. לאחר שפיה שר לפרח, הפרח הצמיח משטח שעליו פיה יכל לטפס.

לאחר שטיפסנו מצאנו את עצמנו ביער קטן, ושם ראינו יצור דמוי צבי. המשכנו וראינו עוד פרח עם עין זוהרת, אך הפעם כשבאנו לשיר אליו, הוא לא נפתח, ולכן חזרנו אחורה אל הצבי. הפעם כאשר ניסינו לשיר אליו, הצבי ברח, ולכן נאלצנו להתקרב אליו באיטיות ולשיר לו בשקט, כדי לעודד אותו להתיידד איתנו. ביחד עם חברינו החדש הצבי, התקרבנו אל הפרח, הצבי שר לו, ובכך הפרח נפתח.

המשחק, כפי שראינו, אמנם שומר על רמת קושי קלילה, לפחות בהתחלה, אך כל זאת תוך החזקת ידיים מינימלית.

בעוד פיה ממשיך להתקדם אנחנו מוצאים את עצמנו בחלקת יער נוספת, פתוחה הרבה יותר, ומוצאים את עצמנו מחפשים רסיסי יהלום. כאשר אספנו שלושה רסיסים, ניגשנו אל עץ עתיק ענקי והוא העניק לנו כוח חדש – טיפוס על עצים.

בהמשך הפרזנטציה, דילגנו לחלק יותר מתקדם במשחק, ובו אנחנו רואים ציפור גדולה עם רביעיית ביצים צהובות זוהרות, וכאשר אנחנו מתקרבים אליה אנחנו רואים את הרעים המרכזיים במשחק, השקטים (The Silent Ones), שבאים באנטיתזה לנושא של השירה. הם מקפיאים את הציפור באמצעות הכוחות שלהם, וכאשר המציג מדגים לנו שהוא מנסה לשיר להם, הם לוכדים את פיה ומקפיאים גם אותו. לכן בניסיון הבא אנחנו רואים את פיה מתגנב ותוקף את השקטים באמצעות פצצה שהוא קיבל מתוך פרח, שאחת הציפורים החברות שלו שרו לו.

הפצצה משחררת את הציפור הגדולה שתוקפת את השקטים, והם בתורם בורחים עם הביצים, ואנחנו רודפים אחרי אחד מהם. אנחנו רואים את פיה מגיע למערה של יצור ענקי דמוי דוב, אשר משמיד את השקט שאנחנו רודפים אחריו ולוקח את הביצה. ראוי לציין שלאורך כל רצף האירועים הזה, המשחקיות זורמת ואין אף קטיעה לצורכי cutscenes. לבסוף פיה צריך להשיג את הביצה, והוא עושה את זה תוך הסחה של הדוב באמצעות סוג של גרגיר יער, ולאחר מכן התגנבות נוספת. המפתח הסביר שאת הדוב אפשר להוביל אחרינו כדי להרוג עוד שקטים, ושבאופן כללי יש מגוון דרכים להתקדם במשחק.

בחלק האחרון של ההדגמה, אנחנו רואים את פיה מול צבי עצום, בחלק עוד יותר מתקדם במשחק. אותו צבי לכוד באמצעות חבלי אור, וכאשר אנחנו משחררים אותו באמצעות פצצת צוף, אנחנו בוחרים לנסות לשיר אליו. הצבי, שהוא ענקי יותר מכל דבר שראינו, לא שומע את השירה ולכן אנחנו בוחרים להתקרב אליו על מנת לשיר לו, ולכן אנחנו מתחילים לקפוץ, לטפס ולדאות על מנת להגיע אליו. לאחר טיפוס על עצים שצומחים על הצבי העצום, בקטע פלאטפורמינג מגניב, שכולל דאיה בין עצים שנמצאים על הרגליים שלו, אנחנו מוצאים את עצמנו בסופו של דבר על הראש של הצבי ומסוגלים לשיר אליו. לבסוף אנחנו רואים שאנחנו מקבלים מהצבי העצום כוח חדש – לשיר בשפה של הצבאים, וכאן נגמרה ההדגמה.

המפתח הסביר בסוף ההדגמה שהמשחק יהיה מלא אפשרויות לחקור ולהסתובב, שיהיו אפשרויות רבות לקבל כוחות שלאו דווקא נדרשים על מנת לסיים את הסיפור. כמו כן בכל פעם שמקבלים כוח חדש ניתן יהיה לחזור אחורה ולהגיע למקומות חדשים באמצעות היכולות החדשות, בדומה לז'אנר המטרואידווניה.

המשחק Fe יצא ל-Xbox One, PlayStation, PC ו-Switch בתחילת 2018, ונראה כמו משחק מעולה לחובבי משחקי זלדה, מטרואיד, מריו, ומה שביניהם.