היטדקה "Swery" סואהירו, האיש והאגדה שאחראי למשחקים Deadly Premonition וD4 (שלצערנו לא יראה המשך) הכריז שהוא עובד על משחק חדש בשם The Good Life.

משחק זה הוא גם RPG יומיומי (תחשבו על Minecraft ללא אויבים) וגם משחק מיסתורין שמתרחש ב"עיירה השמחה בעולם" עם השם האירוני "יערות גשומים". השחקן ישחק את הדמות של נאומי (Naomi), צלמת מניו יורק. נאומי נתקעת בעיירה תוך כדי ניסיון למצוא דרך לשלם את החובות שלה. במבט ראשון לא נשמע כמו המקום הרע ביותר להיתקע בו אבל מתברר שכמו בכל עיירה בריטית קטנה ונידחת לעיירה זאת יש סוד אפל ומוזר משלה. שכפי שניתן לצפות מהשיגעון של Swery חלק מסוד זה הוא שכל מי שבעיירה הופך בלילה לחתול.

בלילה נאומי תהיה מסוגלת להפוך לחתול ולחקור את העיירה כאשר ישנם מקומות ספציפיים שיהיו נגישים לה רק כאשר היא במצב זה. מטרתנו במשחק הוא לחקור את הרצח של נערה וכמו כן למה כולם הופכים לחתולים בלילה, דבר שקצת בעייתי מכיוון שאף אחד לא זוכר שהפך לחתול כשהוא מתעורר למחרת.

"המשחק יהיה באותה נפש כמו Deadly Premonition (הערת הכותב: זוהי נפש מוזרה במיוחד), המשחק שהכי מייצג את עבודתי, אבל גם יהיה עם סגנון חדש לחלוטין של משחקיות", Swery כתב בהודעה הרשמית. "זהו משחק מיסתורין שמבוסס על משחקיות של 'RPG יומיומי'."

"אני בטוח שהעיירה השמחה בעולם ותושביה המוזרים בעולם יתפסו את תשומת לבכם וימשכו אותכם לתוך העולם. בבקשה תתמכו במשחק The Good Life ותעזרו לנו להביאו לעולם." המשחק ממומן בקמפיין ע"י אתר Fig.

טכנית, המשחק יוכרז רשמית רק בשלישי לספטמבר. אך הטריילר הרשמי עבורו כבר מצא את דרכו לאינטרנט. ואפשר לראות אותו תודות לאתר AllGamesDelta.

יותר מוקדם השנה SWERI הכריז שהוא חוזר לעשות משחקים אחריי בעיות בריאותיות. הוא פתח סטודיו אינדי חדש בשם White Owls. ניתן לשמוע את Swery מדבר על המשחק בוידיאו למטה. הסרטון ביפנית אך יש כתוביות באנגלית. בינתיים הנה הלינק לקמפיין של המשחק למי שמעוניין.