לאחר חודשיים וחצי של שקט מוחלט עד כדי חשיפה של צורה חדשה לפוקימון לייקנרוק, קיבלנו טריילר מלא חדש ל-Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon.

הטריילר מתחיל בקטע בו רואים את דמות השחקן מסתובבת יחד עם פוקימון שהולך אחריה, פיצ'ר שלא נראה מאז המשחקים האגדיים, Pokemon Heart Gold and Soul Silver, ושחקנים רבים קיוו שיחזור. בין אם פיצ'ר זה יחזור במלואו במשחקים הבאים או אם הוא יהיה תחום לפוקימונים בודדים או מקומות בודדים, נגלה רק בהמשך.

לאחר הבזקים של מספר מקומות ומאורעות שלא ראינו במשחקים הקודמים (שכן מדובר במשחק חדש לגמרי ולא "גרסא שלישית משופרת"), אנחנו רואים קטע מדיאלוג עם דמות מסתורית מהמשחקים הקודמים בשם ריוקי (Ryuki). מה שמעניין בקטע זה הוא שנראה שהוא מתרחש בתוך חדר שמזכיר מאוד את מכון החשמל מהמשחקים המקוריים Pokemon Red and Blue. מעניין אם מדובר ברפרנס קטן וחמוד או אם נזכה לראות אתגרים נוספים במשחק בצורת מכונים, אבל אני באופן אישי התרגשתי לראות את זה.

עוד בטריילר ניתן לראות את המפה החדשה של המשחקים, אשר דומה מאוד למפה במשחקים הקודמים, אך מכילה שינויים מסויימים, ביניהם מערבולת אפלה וענקית מעל האי הרביעי, פוני, עננים גדולים בתחתית המפה (שעשוייים להיות איזורים חדשים אשר יחשפו בפנינו בהמשך, דברים כאלה כבר קרו בעבר), מספר חופים חדשים פזורים ברחבי המפה, ומספר איזורים אשר במשחקים הקודמים הופיעו כאתרי בניה וכעת מאכלסים בהם בניינים חדשים. עוד לא ידוע מה המשמעות של כל אלו אבל נחכה ונראה.

בסוף הטריילר הוצגו, לראשונה, קופסאות המשחק של זוג המשחקים החדשים, שבאופן מסקרן ברקע שלהן מופיעות זוג עיניים. האם מדובר בפוקימון חדש? נגלה בהמשך.

המשחקים Pokemon Ultra Sun and Ultra Moon יצאו ב-17.11.17 למשפחת ה-3DS.