לאלו מכם שעדיין לא השתכנעו לרכוש את Titanfall 2 אחרי הסופ"ש שעבר בו יכולתם להתנסות בו בחינם, המפתחת מאחורי המשחק Reaspawn, הכריזה אתמול על הגרסא החדשה למשחק – Ultimate Edition.

למי מכם שקרא את הכתבה הקודמת על ה-DLC, בטח זוכר שכל ה-DLC במשחק הם בעצם בחינם. אז מה Ultimate פה בדיוק? אז החבילה המדוברת מגיעה כמובן עם כל ה-DLCים שיצאו עד כה כלולים כבר בהתקנה, ועוד תוספות נוספות כגון סקינים והכי חשוב – חבילת התנעה, עליהם נפרט בהמשך.

לאלו מכם שלא מכירים את סדרת Titanfall, נזכיר שמדובר על הכותר השני בסדרה, המתרחשת בעולם עתידני במערכת כוכבים המרוחקת ממערכת הכוכבים שאנו מכירים, המכונה כ-The Frontier, שם שני צדדים נלחמים על השליטה: ה-IMC אל מול ה-Frontier Milita, כאשר הם נעזרים ברובוטי ענק הנשלטים על ידי טייסים, העונים לשם Titans.

Titanfall 2, חידש בכך שהכיל בתוכו מצב משחק יחיד (Single Player), בו תשחקו את Jack Cooper, חייל Militia שהופל להיות טייס Titan, ומקבל שליטה על  BT-7274, דגם הטיטאן, הידוע בקיצור כ-BT. הקמפיין קצר שבחים אך גם ספג ביקורות על הכתיבה הגרועה, מה שהפך אותו לקסום במידת מה. מעבר לכך, TF2 יצא במקביל גם ל-PC, Xbox One & PS4, בניגוד לראשון שיצא רק ל-Xbox One. כמובן, שנכללו חידושים רבים במצב המרובה משתתפים (Multiplayer), אבל לא נכנס לכך כאן.

אז מה גרסאת ה-Ultimate מכילה?

  • את כל התכנים שיצאו עד כה, לרבות ה-DLC.
  • התכולה של גרסאת ה-Deluxe: שני טיטאנים: Scorch & Ion Prime, ותוספות קוסמטיות נוספות כגון צבעי מלחמה ל-Titanים שלכם, ועוד.
  • חבילת Jump-Start, או התנעה, שמטרתה לאפשר לשחקנים חדשים להשתלב מהר מאוד במשחק ולפתוח את כל הטיטאנים והטייסים השונים, על האמצעים הטקטיים השונים שלרשותם מבלי הצורך לעשות Grind. כמו כן 10 אסימוני XP כפול, 500 אסימוני פתיחה לחפצים שונים, וצביעה מיוחדת לרובה ה-R201 Carbine.

עלות החבילה היא כ40$ עם שינויים קלים.

שימו לב! במידה ואתם רשומים לשירות ה-EA Access או ה-Origin Access, תוכלו לרכוש את הגרסא הזו ב36$, אבל יותר חשוב – תוכלו לשחק בגרסא הסטנדרטית בחינם!

תוכלו לקרוא עוד על ה-DLC הקודם במשחק – Operation Frontier Shield, כאן. חבילה זו הוסיפה את מצב ה-Frontier Defense שמאפשר לכם לשחק ב-CO OP עם החברים.

סרטון המציג את הטיטאנים השונים על יכולתיהם: