אני התלהבתי מ-LawBreakers מהרגע שראיתי את המשחק ב-E3. המשחק LawBreakers הוא משחק FPS Moba, או Hero Shooter, או OverWatch Clone או איך שתרצו לקרוא לו, חדש מאת Nexon, אותם חבר'ה שחלקכם אולי זוכרים מ-MapleStory. מה מייחד אותו משאר המשחקים? קצב המשחק המהיר וכוח המשיכה המוחלש בחלק מהאיזורים.

המשחק הינו בשתי קבוצות של 5 שחקנים, ומתחלק ל-3 מצבי משחק: Turf War, שהוא מצב בו שתי הקבוצות מנסות להשתלט על 3 נקודות אחיזה במפה, כאשר הקבוצה שמצליחה להשתלט על המספר הרב ביותר של נקודות מנצחת; Blitzball שהוא מעין מצב "תפוס את הדגל" קלאסי עם דגל יחיד; ולבסוף Overcharge, שהוא גרסא משודרגת של "תפוס את הדגל" ובה שתי הקבוצות מנסות לתפוס סוללה אחת ולהטעין אותה בבסיס שלהן על מנת לצבור נקודות.

את המשחקים ניתן לשחק כ-8 דמויות שונות (אשר לכל אחת יש וריאציה עבור הצוות של "הטובים" ושל "הרשעים"), וכל אחת מהן מציגה סגנון משחק שונה מאוד. אני באופן אישי מצאתי עניין ב-Wraith, דמות המאזנת בין לחימה מקרוב, לחימה מרחוק, וזריזות. בהמשך ההפקה של המשחק צפויה להצטרף גם דמות תשיעית, אך לא ניתן להשתמש בה בבטא הנוכחית.

כפי שציינתי, הגימיק המרכזי במשחק הוא הקצב המהיר והאיזורים נטולי כוח משיכה – הגימיק הזה אולי עשוי להשמע שולי, אך הוא הופך את הקרבות האוויריים למאוד אינטנסיביים ומספקים. בעוד ההדף מהרובה שלכם דוחף אתכם למעלה, אתם יכולים למצוא את עצמכם בקרב יריות מטורף ולצבור הרג אחר הרג. זה מאוד מספק לראות את דמות היריב מתעופפת אחורה אחרי קרב יריות אווירי מלהיב שכזה.

המשחק יכול להיות מאוד כאוטי, אבל מהסיבה הזו הוא מאוד מעניין לדעתי. זה לא משחק שבו אתם תפגשו יריבים מתבצרים בחדר נסתר ומורידים לכם דמות אחר דמות, אלא המשחקיות היא מאוד דינאמית ובכך שומרת על עניין, לאורך המשחקים הקצרצרים.

נכון לעכשיו המשחק בבטא, ולכן אנו צפויים לראות לא מעט באגים, חלקם נובאים מה-ping הבינוני שמקבלים בארץ בחלק מהמשחקים, וחלקם כי המשחק עוד בחיתוליו. אם תרצו לשחק במשחק, תוכלו עוד להשתתף בבטא למחשב אשר צפויה לרוץ עד ה-30.6, דרך הלינק כאן. המשחק LawBreakers צפוי לצאת לשחקני PC ו-PlayStation 4 ב-8.8.2017.