החום בחוץ כבר מכה, קוראינו הצעירים כבר יצאו לחופשה, ותכלס, אין סיבה טובה להיות בחוץ. עדיף לשבת, להדליק את המזגן, ללגום איזה שייק מפנק, ולהנות מארבעת המשחקים הבאים, שיעשו לכם את חודש יולי, מוגשים בוידאו לעיל ע"י Larry Hryb, הלא הוא Major Nelson. החודש נקבל משחקים שנעים בטווח גילאים מאוד רחב. החל ממשחק Lego שמיועד לקהל יעד צעיר מאוד, ועד למשחק יריות בגוף 3, שנחשב לאחד האלימים שיצאו אי פעם.

למי שזו הפעם הראשונה איתנו, נזכיר ש-4 המשחקים זמינים להורדה בחינם לבעלי מנוי לשירות ה- Xbox Live של מיקרוסופט, הלא הוא מנוי הרשת של Microsoft שמאפשר לכם לשחק Online עם חברים וכנגד אנשים זרים. כחלק משירות זה, כל חודש תזכו להוריד 4 משחקים בחינם, כאשר 2 מהם הם לקונסולת ה-Xbox One בלבד, והשניים האחרים הם לקונסולת ה-Xbox 360 (אך בעלי ה-Xbox One יוכלו להריצם באמצעות ה-Backwards compatibility).

כל המשחקים יהיו זמינים בחינם להורדה ישירות דרך תפריטי הקונסולה שלכם, או דרך אתר האינטרנט של XBOX, אליו תוכלו לגשת מהמחשב, ולאחר מכן הקונסולה תוריד את המשחק באופן אוטומאטי.


משחקי Xbox One:

Grow Up

מפתחת: Ubisoft Reflections מפיצה: Ubisoft

ז'אנר: הרפתקאה תאריך יציאה מקורי: 08/16 זמין להורדה: 01-30/07/17

המשחק Grow Up מציב אתכם בנעליו המתכתיות של  B.U.D. (Botanical Utility Droid), רובוט דמוי-אנוש אדמדם, שמוצא עצמו על כוכב-לכת מוזר מלא במבנים וצמחים שונים, כשהחללית שלו התפזרה לחתיכות. המשחק מתאפיין בפאלטת צבעים פלורסנטית, ומצוייד בסאונד נעים לאוזן. במהלך המשחק תאתרו חלקים מהחללית שלכם ותנסו לבנות אותה מחדש, באמצעות העוזר שלכם. המשחק הינו משחק עולם פתוח (Open World).

קישור למשחק בחנות של מיקרוסופט

Runbow

https://www.youtube.com/watch?v=vYRZ6-naXbQ

מפתחת ומפיצה: 13AM Games ז'אנר: מירוץ פלטפורמה

תאריך יציאה מקורי: 27/08/15 זמין להורדה: 16/07-15/08/17

משחק מירוץ פלטפורמה, שמתאים לז'אנר משחקי המסיבות. מאפשר לכם לשחק עם עד 8 שחקנים נוספים (9 סה"כ), באופן מקומי או ברשת. המשחק מכיל מצבי משחק שונים, כגון מירוץ, זירת קרב, מלך ההר, ועוד. מומלץ לשלב (בזהירות) עם משחקי שתייה להעצמת החוויה.


משחקי Xbox 360:

Kane & Lynch 2

מפתחת: IO Interactive מפיצה: Eidos Interactive ז'אנר: משחק יריות מגוף שלישי ( Third-person shooter)
תאריך יציאה מקורי: 17/08/10 זמין להורדה: 1-15/07/17

משחק יריות בגוף שלישי, העוקב אחרי עלילותיהם של שני פושעים בשם Kane ו-Lynch, כאשר הם מנסים לפוצץ עסקת נשק בשנגחאי, לשדוד את שני הצדדים, ולאחר מכן להשלים את העסקה בעצמם, ובכך לאפשר לעצמם לפרוש לפנסיה. במשחק תשלטו ב-Lynch, כאשר אם תשחקו עם חבר, הוא יקבל את השליטה על Kane. המשחק כולל מכניקת מחסות פשוטה יחסית, כלי נשק מגוונים אך ללא הפתעות, אך עם סיפור טוב וסצינות אלימות גרפיות. המשחק עצמו נראה כאילו הוסרט במצלמת וידיאו ביתית.

קישור למשחק בחנות של מיקרוסופט

LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game

מפתחת ומפיצה: Publisher: Disney Interactive Studios ז'אנר: אקשן הרפתקאה
תאריך יציאה מקורי 10/05/11 זמין להורדה : 16-30/07/17

משחק נוסף על פי הנוסחא המוצלחת של Disney ו-Lego. במשחק תוכלו לשחק כדמויות השונות מהעולם הקולנועי של הסרט: "השודדים הקארייבים". המשחק יאפשר לכם לשחק לבד, או בשניים על אותה קונסולה, או בCO-OP דרך רשת הלייב. בעקרון, אין יותר מדי מה להרחיב – אם שיחקתם במשחק Lego אחד, שיחקתם בכולם. הנוסחא די מוצלחת, ועובדת רוב הפעמים, רק שלעיתים היא נמאסת, והמשחקים (בטח הישנים, כגון זה), לא מחדשים באופן משמעותי. עם זאת – משחק מושלם לילדים.

קישור להורדה בחנות של מיקרוסופט