קאפקום הכריזה קומפילציה נוספת של מגה-מן הקלאסי. הקומפילציה הזו תכיל את מגה מן 7 המשודרג גרפית, מגה מן  המשופצר גרפית, אך ידוע לשמצה, מגה מן 9 הרטרו, ומגה מן 10, מאהובים עליי אישית, והאחד שמציג הרבה תוכן נוסף בסגנון של MMLC. המשחק יצא ב8 לאוגוסט השנה לPS4, PC וXBOX One ויעלה כ20$ בארה"ב, כלומר בין 80 ל100 שקלים אצלנו.

מצד אחד אפשר לראות בפעולה הזו כהכנת קרקע נוספת. הרי לפני שנתיים ראינו את האוסף הראשון שהציג את מגה מן 1-6 (שיצא בסדר גמור), ולפני חודשים ספורים ראינו את השחרור של אותם שישה לסמארטפונים (שיצא פשוט רע). מצד שני, קומפילציית משחקים היא הדרך הזולה ביותר לסחוט כסף ממותג ישן. אפשר לארוז את המשחקים הישנים מחדש ולהוסיף להם אתגרים, ארטוורק ומוזיקה, אבל בסופו של דבר זהו פורט לדור השמיני של משחקים שלא בוצע בהם שום שינוי. במקרה הזה אנחנו מקבלים פחות משחקים (המארז הקודם היה שישה משחקים ב25$) ושניים מהם מאוד חדשים, שכן מגה מן 9 ו10 שוחררו לדור השביעי של הקונסולות.

האם קאפקום מנסה לחדש עניין במפציץ הכחול? או שאולי היא מנסה לסחוט ממנו את הדולרים האחרונים אחרי עזיבתו של קייג'י אינפונה? האם נראה את מגה מן במשחק חדש בקרוב? או שנראה אותו רק פעם בדור, שיגיע הזמן לשחרר קומפילצית משחקים חדשה? רק הזמן יגיד