סרטון חדש של Star Wars Battlefront 2 מראה את הצוותים של Motive Studios וLucasfilm מדברים על הסיפור של המשחק. יותר נכון על הסיפור מהזוית ראיה של האימפריה.

סיפור המשחק יחסה את הפער שנוצר בעל 30 השנה בין Return of the Jedi לThe Force Awakens, כמו שנראה מזוית הראייה של אחד המפקדים של האימפריה הנאמנים – אידן ורסיו (Iden Versio).

כמו שסיקרנו בעבר, אידן הוא חלק מצוות של הכוחות המיוחדים של האימפריה אשר נקרא כיתת אינפרנו (Inferno Squad). הצוות "מטייל ברחבי הגלקסיה על גבי הCorvus, חללית אימפירית, בעודם מגיעים למקומות שהיכולות המיוחדים שלהם הכי נחוצים."

במהלך הסיפור של Star Wars Battlefront 2, אנו נעקוב אחר איידן וכיתת אינפרנו מההשמדה של כוכב המוות השני בעודם נתקלים בכמה מהגיבורים המפורסמים וחלק מהסוכנים הכי רעים של הצד האפל.

"דבר נוסף מגניב שהם הוסיפו זה שהם עשו את זה מהצד של האימפריה. זה עוד לא באמת נעשה לפני, לפחות לא בכזו נאמנות," אמר סטיב בלנק (Steve Blank), המנהל הקריאטיבי לPS Blog בקבוצת הסיפור בLucasfilm.

צפו בסרטון בכדי שתוכלו להבין יותר למה Motive רוצים שתחברו לשורות האימפריה ב17 לנובמבר, כשStar Wars Battlefront 2 יצא למחשב האישי, PlayStation 4 ולXbox One.