חברת Kontrol Freek משיקה בארץ את אביזרי הגיימינג שלה!

ה-FPS Freek Phantom מוסיף גובה של 10.1 מ"מ לבקרים האנלוגיים של השלט, ובכך משפר את הדיוק בשליטה (שכן, אם אתם מגביהים את הסטיק, הרדיוס של גזרת הספירה שעליו אתם מזיזים אותו גדל, לכן השטח של אותה גזרת ספירה גדל גם כן, לכן יש לכם יותר מרחב תנועה). למשחקי יריות, הבדל כזה יכול להיות מאוד משמעותי. האביזר מגיע בגרסא לבקרי PlayStation 4 ו-Xbox One.

phantom

אם דיוק זה לא הספיק לכם, Kontrol Freek מציעה גם מוצר מתקדם, ה-Snipr, אשר מגביה את הבקרים האנלוגיים ב-13.7 מ"מ, ובכך עוד יותר מגדיל את חופש השליטה. לשם השוואה, ה-Phantom מגדיל את שטח התנועה ל-135% משטחו המקורי, לעומת ה-Snipr אשר מגדיל את שטח התנועה לכ-198% משטחו המקורי.

snipr

ה-Vortex הוא דגם אשר יאפשר לכם להנות משני העולמות. עם ידית גבוהה ב-6.1 מ"מ וידית גבוהה ב12.6 מ"מ, תזכו להנות מדיוק בבקר הימני תוך אחיזה נוחה בבקר השמאלי.

vortex

אם אתם לא מחפשים דיוק מסויים, Kontrol Freek מציעה גם את הדגם Alpha, אשר מגביה את הבקרים האנלוגיים ב-3.6 מ"מ גובה, ומציעים נוחות אחיזה ושיפור קל בדיוק.

alpha

בנוסף לכתרים עבור הבקרים האנלוגיים, Kontrol Freek מציעה גם Grips לידיות האחיזה של הבקר, אשר עשויים מחומר חדשני ונושם, עם ה-Performance Grips.

לבסוף, ניתן למצוא גם את מארז ה-Pro, הכולל גם את ה-Vortex וגם את ה-Performance Grips:

propack

כאמור, את כל המוצרים ניתן יהיה למצוא בגרסאות ל-PlayStation 4 ול-XBox One. עם חוויית שליטה נוחה יותר ומדוייקת יותר, ניתן יהיה להנות מחוויית המשחק עוד יותר!