לא משהו שתראו אצלנו רוב הזמן: נטפליקס, שירות הטלוויזיה הישירה הכריזה על סדרה טלוויזיונית המבוססת על Castlevania. מי היה מאמין?

Castlevania היא סדרת משחקי מחשב ותיקה ביותר. היא התחילה בשנת 1986 והמשחק הראשון בסדרה ידוע כמשחק קשה במיוחד. לסדרה היו כמה איטרציות שונות: פלאטפורמר-אקשן בשנות ה-80, פלאטפורמר RPG בשנות ה-90 ובשנות ה-2000, ואפילו Hack N' Slash בשנותה-2010 (אם כי זה לא נמשך זמן רב כל כך). אחרי Castlevania: Lord ofShadows לא שמענו מהסדרה זמן רב, אלא אם מחשיבים את מכונת הפאצ'ינקו Erotic Violence, ועל זה אנחנו לא אוהבים לדבר…

אחרי כל זה לשמוע שCastlevania מקבלת סדרת טלוויזיה בנטפליקס? בהחלט אפשר להבין למה חדשות אלו תפסו אותנו בהפתעה. הסדרה עצמה, שתתמקד בעלילות המשחק השלישי בסדרה תהיה סדרת אנימציה קצרה שמאחוריה יעמדו Frederator Studios (הסטודיו מאחורי Fairy Oddparents וAdventure Time) ואדי שנקר, מפיק עצמאי שעומד מאחורי הגרסה מעניינת הזאת לפאוור ריינג'רס. ע"פ שנקר זוהי עומדת להיות סדרה אלימה-סאטירית, והוא מכוון לרמות אלימות ועומק של משחקי הכס, ורוצה שסדרה זו תגדיר את הרף לסדרות טלוויזיה מבוססות משחקי מחשב.

החלק המעניין במשוואה הזו היא Konami בעצמה. החברה לא נגעה בסדרת המשחקים מאז Lord of Shadows (ומכונת הפאצ'ינקו, אבל על זה אנחנו לא אוהבים לדבר), ובאופן כללי לא הוציאה משחק גדול מאז Metal Gear Solid 5 (וPES, אבל על זה אנחנו לא אוהבים לדבר). אם הם לא מוכנים להוציא משחקים גדולים, למה שיהיו מוכנים לשדר סדרת טלוויזיה? הגיוני לחשוב שהם לא יקחו צעד בעל סיכון כזה אם הם לא רוצים להוציא משחקים, צעד בעל סיכון נמוך בשבילם. בכל מקרה, רמת ההשפעה של קונאמי על הסדרה לא ידועה עדיין לציבור הרחב.

פרטים נוספים ייחשפו בשבועיים הקרובים.