הקונסולה החדשה של נינטנדו, Nintendo Switch תגיע אלינו במהרה. פחות מחצי שנה אחרי ההכרזה הרשמית למעשה. לכל אלו שמתרגשים וגם לאלו שרוצים לשמוח לאיד, הכנו את הכתבה הזו, אשר תסכם בקצרה לכל ידיעת סוויץ' ותקשר לידיעה המלאה. מוכנים?

המחיר, ומה בקופסה?

החדשות הטובות? הסוויץ' יגיע בשלושה למרץ, 3.3.2016. הוא יעלה 300 דולרים באמריקה והוא יגיע עם שלטאבלט, שהפעם הוא מתפקד כקונסולה ניידת, שני שלטי Joy-Con, תחנת טעינה שתעביר את מה שמוצג בשלט לטלוויזיה בעת טעינה, שלט Grip אשר מתחבר אל שני הג'וי קונים לשלט אחד גדול וקלאסי, וכמובן כבלי טעינה ורצועות ביטחון לג'וי קונים. למה בעצם? כעיקרון הם מתפקדים בנפרד כשלט תנועה מתקדם, מעין Wii Plus plus, או Wii Sharp למביני תכנות. אם זה נשמע לכם טוב, לכו לכאן.

nintendo-switch-contents

אבל יש כמה בעיות. השירות האינטרנטי שנינטנדו מציעים מחוויר ביחס למקבילותיה, PS Plus וXbox Live, הגריפ המוזכר לעיל אינו יטעין את הג'וי קונים המחוברים אליו, ואם תרצו גריפ מטעין ושלל אביזרים נוספים (ג'וי קונים נוספים, שלט פרו או אפילו הגה) זה יעלה לכם לא מעט. אם תרצו לשמוע עוד, לכו לשם.

זnintendo-switch-box-finalלדה מגיעה להשקה

המשחק החדש בסדרת זלדה שמעריצים מחכים לו מאז הקונסולה הקודמת, Legend of Zelda: Breath of the Wild מגיע בהשקה. הרבה זמן עבר מאז ההרפתקאה האחרונה של לינק על קונסולה ביתית (2011, וגם אז זה היה Skyward Sword הידוע לשמצה), וכולנו מחכים לראות איך המשחק יראה. לעת עתה אפשר לראות עולם פתוח, מערכת קרב מסקרנת ועיצוב מרשים ביותר. מה שאי אפשר לראות אבל אפשר לשמוע הוא דיבוב מלא לדמויות. אם תרצו לשמוע עוד, עקבו אחר חוש ההרפתקאה שלכם לכאן.

zelda-breath-of-the-wild

עוד משחקים שיגיעו בהשקה הם 1-2-Switch, מעין משחק מסיבות שמדגים את הטכנולוגיה בסגנון Wii Sport, האיטרציה הנוכחית של Skylander: Imaginators ולא אחר מאשר Super Bombererman R, עוד דמות אהובה ונשכחת עוד מהימים שלפני סופר מאריו.

בילוי מאריו חורפי

לעומת זלדה, מאריו לא מזדרז לשום מקום. המשחק החדש של מאריו Mario Odyssey הוכרז באירוע, אך הוא מתוכנן רק לתקופת החגים. זה חבל כי הוא מציג חזרה מעניינת לנוסחאת מאריו 64 וגלאקסי, ומצד שני הוא מציג סביבות שונים לגמרי ממלכת הפטריות, כולל עולם שמאוד דומה לעולם שלנו. תוכלו לקבל עוד קצת מידע כאן, אבל באופן כללי נצטרך להמתין בסבלנות לעוד מידע

heres-the-gorgeous-trailer-for-super-mario-odyssey-the-first-mario-game-for-nintendo-switch

עד אז נתנחם בסוניק מאניה שאמור לצאת בחורף, במשחק סוניק מסתורי שאמור לצאת ב2017, ובגרסה משופרת של Mario Kart 8. גם לפני השיפור המשחק ידוע בהצלחתו, וכעת אחד ממשחקי המירוץ הטובים של זמנו יצא משופר מתמיד.

על תמנונים, זרועות, ומשחקים גדולים

nintendo-switch-exclusive-arms-wont-require-motion-controls

אורחים מיוחדים של התערוכה היו שני משחקים השייכים לIP חדשים מאוד: מצד אחד ARMS, משחק שלמרות שלא הצלחנו להבין למה הוא דומה יותר, משחק לחימה עם שלטי תנועה או גרסה מלוטשת של האגרוף מWii Sport, הסכמנו בצוות על דבר אחד: הוא מאוד מעניין. מצד שני הוכרז Splatoon 2, גרסה גדולה יותר, חלקלקה יותר, ועם יותר דיו מהמשחק הקודם. בעוד ARMS יצא באביב, ממש מעבר לפינה, לSplatoon נצטרך לחכות עד הקיץ.

ואם כבר דיברנו על משחקים גדולים אחרים, NBA2K18, גרסה מחודשת של LEGO City Undercover וגם Skyrim יגיעו גם הם לסוויץ' בשנה הזו.

large

ובעתיד?

העתיד צופן רבות. למשל משחק חדש בסדרת Shin Megami Tensei, הלא היא סדרת האם של Persona, גרסאות מחודשות של מיינקראפט וRayman Legends, פורט לדרגון בול זינוברס 2, ואפילו Fire Emblem Warriors, ספין אוף של Dynasty Warriors עם דמויות Fire Emblem המוכרות. משחקי אינדי, משחקי ספורט, משחקי לחימה, משחקי אסטרטגיה, משחקים קטנים, גדולים, חברים ותיקים, פרצופים חדשים, ותמיכה ממעל 50 מפתחות צד שלישי – עתידו של הסוויץ' נראה מבטיח.