לאחרונה הוכרז תאריך ההשקה, המחיר והתוכן של חבילת הבסיס של סוויץ'. עם זאת, יש כמה בעיות שצצות בקונסולה הנייחת/ניידת החדשה של נינטנדו.

נתחיל בשלט הגריפ. השלט מדמה שלט רגיל של נינטנדו כאשר שני הג'וי קונים מחוברים אליו. הבעיה? הגריפ לא יטעין את הג'וי קונים. אם תרצו גריפ מטעין, תצטרכו לקנות אותו בנפרד. למזלנו לג'וי קון סוללה בת 20 שעות, אבל אלו עדיין לא חדשות טובות.

אם ברכישות נפרדות עסקינן, רוב האביזרים הנלווים יחסית יקרים. שלט סוויץ' פרו, השלט שדומה לשלט רגיל של כל קונסולה, יעלה 70 דולר. שלט Duel Shock 4, הנחשב לטוב ביותר בשוק לא עולה יותר מ60 לצורך ההשוואה. זוג ג'וי קונים יעלו 80 דולר. זיכרון נוסף יעלה בדיוק כמו בשוק, אבל שלט גריפ מטעין, זה שהתחלנו איתו את הכתבה, יעלה 30 דולר. גם תחנת הטעינה שמחברת את הקונסולה לטלוויזיה לא תהיה זולה, אבל בד"כ לא צריך יותר מתחנה אחת. זה יהיה מגניב שלשני אנשים תהיינה תחנות טעינה ויחלקו קונסולה אחת, אבל אם אפשר להעביר את הטאבלט, אפשר להעביר גם את תחנת הטעינה.

ולבסוף, שירות האונליין של נינטנדו סוויץ'. כמו PS Plus ו-Xbox Live, גם הוא יאפשר משחק ברשת ויעניק משחקים במתנה. הבעיה? בעוד סוני ומייקרוסופט מציעות מספר משחקים מתנה כל חודש, וכוללים משחקי אינדי פופולארים ומשחקי AAA ישנים במקצת, נינטנדו תציע משחק NES או SNES אחד לחודש. איני מתכוון להצעה להוריד את המשחק בחודש מסוים. לא, ההצעה היא לשחק במשחק במשך חודש. בסוף החודש הגישה למשחק תיחסם ותאלצו לרכוש אותו אם תרצו להמשיך לשחק.

אמנם לא ידוע מה יהיה מחיר המנוי, אבל לעת עתה ההצעה לא נראית מושכת במיוחד. לפחות לא לעומת המנויים של החברות המתחרות.