סוני חשפה את המשחקים שתציע בחינם למנויי PS Plus לחודש ינואר. החודש יגיעו אלינו Day Of The Tentacle Remastered המטריף יחד עם This War of Mine: The Little Ones האפלולי.

למי שלא מכיר את כותר ההצבע-הקלק הקלאסי, Day of the Tentacle הוא סיפור מצחיק על שלושה חברים שנוסעים בזמן כדי לעצור מטנטקל המרושע מלהשתלט על העולם. המשחק כל כך מפורסם עד שכולם שכחו שהוא משחק המשך לManic Mansion, אבל המשחק הזה עומד בפני עצמו. תוכלו לפגוש דמויות היסטוריות ולזכות בהצצה על עתיד תחת שלטונו של טנטקל. ספוילר: הוא לא כל כך טוב לנו, בני האדם.

לקשוחים ולרציניים מביניכם מגיע משחק יותר קשוח ורציני, כמו This War of Mine: The Little One. בגרסת הקונסולה הכוללת את ההרחבות של המשחק המקורי תשלטו בחבורת אזרחים המנסים לשרוד את המלחמה המתרחשת כעת. תצטרכו לחפש אחר אוכל ותרופות, לקבל החלטות של חיים או מוות, ולהתמודד עם התוצאות והמצפון שלכם עקב החלטות אלו. המשחק דוחף את הגבול לבין משחק מהנה וכיפי לחוויה שאמנם לא נהנים ממנה, אך לומדים ממנה הרבה על מלחמה, על החיים, ועל עצמכם.

בנוסף מנויי PS Plus יקבלו את Titan's Souls, משחק שלוקח השראה מShadow of the Colossus. במשחק הזה תתמודדו מול הטיטאנים – מפלצות מאיימות שהדרך להביסן אינה ברורה מאליה. חמושים בחץ וקשת, לא כביטוי, אלא חץ בודד וקשת, תיאלצו להתמודד מול אותם בוסים קשים, להבין את הדרך בה מנצחים כל בוס, ולהישאר בחיים.

כמובן שישנם עוד משחקים לפלאטפורמות לכל הפלטפורמות של סוני: Playstation 3, Playstation 4 וגם לPS Vita. הנה הרשימה הבאה של המשחקים לחודש ינואר 2017 ועל אילו פלטפורמות הן יהיו זמינות:

  • Day of the Tentacle Remastered לPS4 (זמין בCross Buy גם לPS Vita)
  • This War of Mine: The Little One לPS4
  • Titan Souls לPS Vita (זמין בCross Buy גם לPS4)
  • Azkend 2 לPS Vita
  • Blazerush 2 לPS3
  • The Swindle לPS3 (זמין בCross Buy גם לPS4 ולPS Vita)