חברת Niantic הכריזה בתחילת השבוע ש-Togepi, Pichu ופוקימונים נוספים ממחוז ג'וטו יהיו זמינים כעת בפוקימון גו. חובבי המשחקים מכירים כבר את ג'וטו בתור המחוז שהופיע לראשונה במשחקים Pokemon Gold & Silver, הידועים כדור השני של הסדרה.

על פי המפתחת, ניתן לתפוס את פוקימוני התינוק החדשים הללו רק על ידי הבקעת ביצים, ולא תוכלו לתפוס אותם ברחוב (שזה טוב – הרחוב הוא לא מקום בשביל פוקימוני תינוק!). ניאנטיק מעודדים שחקנים לבקר ב-Pokestops ולאסוף ביצים בשביל הזדמנות "לתפוס את כולם".

פרט לטוגפי ופיצ'ו, פוקימונים נוספים מהדור השני זמינים במשחק, ביניהם Cleffa ו- Igglybuff, צורות התינוק של Clefairy ו-Jigglypuff, וכמו כן Magby, Elekid, ו-Smoochum, צורות התינוק של Magmar, Electabuzz, ו- Jynx. עוד פוקימונים חדשים צפויים להגיע בחודש הבא, והודות למספר כורי מידע מנוסים, צפויים להצטרף בסביבות ה-100 פוקימונים בזמן הקרוב. נראה שאנחנו נקבל את כל פוקימוני הדור השני בקרוב מאוד.

ובסיום חגיגי, ניאנטיק הכריזו שהחל מתחילת השבוע ועד ה-29 לדצמבר, ניתן יהיה לתפוס פיקאצ'ו ייחודי בפוקימון גו, בגרסאת חג מולד של הפוקימון החמוד. לשחקנים לא יהיה קושי רב למצוא אותו. אז קדימה! כשלא יורד גשם, צאו לרחובות ותתפסו את כולם!