המשחק המעולה The Last of Us מקבל המשך, עם השם המקורי The Last of Us Part 2. החלק השני ימשיך לעקוב אחרי הגיבורים של המשחק המקורי, ג'ואל ואלי, כמה שנים אחרי סוף המשחק הקודם תוך כדי שהם צדים "אותם עד האחרון שבהם". למי מתכוונים? לא בטוח, אבל יש הרבה סמלים של ארגון ה-Fireflies שאינו ביחסים הטובים ביותר עם הגיבורים בלשון המעטה…

המנהל היצירתי Neil Druckmann כבר אישר שאלי תהיה הגיבורה הראשית של המשחק, וזה יהיה הסיפור שלה. "ג'ואל היה הכוכב של הראשון, אלי היא הכוכבת כאן", אמר והוסיף שהיא תשחק באופן שונה ג'ואל (ע"פ אתר קוטאקו).

מלבד הטריילר וההצהרות, המידע היחידי שיש הוא שהחברה המפתחת Naughty Dog נמצאת רק בהתחלת תהליך הפיתוח ועד שהמשחק יצא יש עוד הרבה זמן. ההנחה היא שפרטים נוספים על המשחק יתקבלו בחודשים הקרובים.

"כמו רבים ממכם, יש לנו אהבה לעולם של The Last of Us ולדמויות בו, ולמרות שהמשך נשמע כמו משהו מובן מאליו, זה לא היה המקרה", כתב Neil Druckmann בPlayStation Blog. "אנו יודעים שההמשך צריך להיות סיפור שעומד בפני עצמו, או יותר חשוב, סיפור שמספק בשביל ג'ואל ואלי. אחרי העברת רעיונות במשך כמה שנים (וכמעט ויתור על הפרויקט כליל), הגענו לסיפור שהרגיש מיוחד – סיפור שהתפתח למסע אפי".

בכל מקרה אל אף קצת חששות אני שמח שנקבל המשך למשחק שהוא בין המשחקים הטובים של הדור הקודם. כשיצא עוד מידע לגביו, נדאג לעדכן אתכם.