לאחר המתנה רבה, המשחק Final Fantasy XV יצא לקהל הרחב לפני יומיים (ה') וקיבל גל של ביקורות חיוביות ממבקרים ומעריצים כאחד. אל תדאגו, הביקורת שלנו תעלה בתחילת שבוע הבא, אז השארו מעודכנים.

אבל את זה אתם כבר יודעים. מה שיכול להיות שאתם לא יודעים זה שמשתמש אחד באתר 4Chan הצליח להדליף את הסוף של המשחק בשלמותו כבר ביוני 2016, אבל אף אחד לא האמין לו.

אותו משתמש הדליף המון פרטים על המשחק ולמרות שהיו כמה אי דיוקים או מידע מוטעה, כמעט הכל התברר כאמיתי, כולל מידע על הבוס האחרון במשחק וגורלם של הדמויות הראשיות בסיפור. למרות שהדיון המקורי ב-4Chan אינו זמין לצפייה, הוא הועלה לאתר  NeoGAF (אזהרה: ספוילרים).

כמובן שהתגובות הצבעוניות מהאנשים בפורום אז נעו בין "זה נשמע מזויף ברובו" ל-"זה בולש*ט אחד גדול"; זה 4Chan שאנחנו מדברים עליו אחרי הכל. אך כעת אנחנו יודעים שהמידע הזה היה נכון ברובו.

אותו מודיע גם טען ש-FFXV היה במצב נוראי לחלוטין ושהמפתחים היו לחוצים לגבי שחרור המשחק ב30 לספטמבר. זה יכול להסביר את דחיית תאריך ההשקה ל29 בנובמבר זמן קצר אחרי הפוסט המדובר.

פרט מעניין נוסף בנוגע להדלפה זו הוא שכאשר המדליף נשאל "האם FFXVI נמצא בפיתוח" המדליף ענה "FFXVI יקרה אך ורק אם FFXV יימכר טוב". נאמר גם שצוותי פיתוח אחרים עסוקים ברימייק של FFVII ובKingdom Hearts 3, ולא ב-FFXVI.

אם כך האם נצטרך לחכות עוד 200 שנה למשחק הבא בסדרה? והאם החומר באמת הודלף או שעלילת המשחקים בסדרה כבר ניתנת לחיזוי מראש?