בפרסום הבלוג שלהם, Red Hook Studio – היוצרים של המשחק המצליח שמומן על ידי ההמונים Darkest Dungeon – מדברים על ההישג האחרון של המשחק: חציית קו המיליון במכירת עותקים. כך הם אומרים בפוסט:

"ישנם דברים רבים שאנחנו יכולים להגיד על מכירת מיליון העותקים עד עכשיו, אבל אף אחד מהם לא מכיל את גודל המאורע. אנחנו שמחים, מתרגשים, משתגעים… אבל יותר מכל: אנו מודים לכם!"

מטבלת המכירות ראינו כי 94% מהעותקים נמכרו דרך Steam. אומנם הפופולאריות של Steam היא גדולה אבל זו לא הסיבה היחידה לנתון המיוחד הזה: המשחק יצא לראשונה בשנת 2015 כמשחק בSteam Early Access. רק אחרי כשנה המשחק יצא לGOG, Humble Store ולקונסולות כמו PS4 וPSVita. למעשה 50,000 עותקים נקנו בearly access אחרי 24 שעות אחרי שהמשחק יצא.

Red Hook ציינו בנוסף ש"מטרתנו הייתה תמיד לעשות משחקים בלי לדלל את החזון היצירתי שלנו, ואז לתת להם להצליח או להיכשל על בסיס התכונות שלהם. אנחנו מעבר לשמחים שאנשים רבים מצאו גישה זו מרתקת."

הם גם מדברים על התוכניות שלהם לעתיד. ראשית הם מתכננים DLC למשחק, The Crimson Court אשר יגיע בתחילת 2017. תמיכה במודינג של המשחק גם מתוכננת, מה שיפתח את Steam Workshop למעריצי המשחק. Red Hook גם רוצים להוציא לאור את הפרסים אשר הובטחו בפרויקט הKickstarter של המשחק, כולל מרצ'נדייס אפשריים. "יש לנו כמה דברים בדרך, אבל אנחנו מזמינים חברות שותפות מעוניינות להציע לנו יצור משותף".

הנה החלק המעניין ביותר של הפוסט: Red Hook Studio ציינו שהם עובדים על משחק שני, כרגע ידוע בשם "משחק 2". פרטים נוספים על המשחק עדיין לא נחשפו, אבל הם מדגישים שתמיכה ועדכון Darkest Dungeon לא תיפסק.

ולבסוף החברה מסיימת את הפוסט כך: "היינו רוצים גם להודות לכל האנשים והארגונים הנפלאים שהיו שותפים בלעזור לנו להגיע לנקודה זו. הנה כמה מהם, אך זו לא הרשימה המלאה: החברים היקרים שלנו מ-IndieMegaBooth, חברת Valve, סוני, האמבל, GOG, אפל… התחלנו לרשום את כל המפתחים העצמאיים שלהם אנו חבים את תודתינו, אבל הרשימה הפכה לארוכה ממש, ואנחנו עדיין מפחדים שנשכח אנשים שהיו מאוד חשובים ועזרו לנו. אז בואו נהפוך את התודות לכלליות ונרחבות: אם אתם מכירים אותנו ואתם יודעים שעזרתם לנו, אז אתם יודעים שאנו מודים לכם על כך."

לעוד מידע תבדקו את הפוסט בבלוג שנמצא בראש הכתבה וגם כאן, ואם עדיין לא ניסיתם את Darkest Dungeons, מה אתם עושים פה? לכו לשחק ולהנות!