אלפי גיימרים, ביניהם הכתבים של GamersPack ישראל, הגיעו לגני התערכות שבת"א כדי לחגוג את פסטיבל Game IN – פסטיבל גיימינג מהסוג הנדיר שלוקח את עצמו ברצינות. במתחם הענק חיכו לנו מחשבים מטורפים של HP לצד קונסולות מודרניות שמריצים את המשחקים הכי חמים בשוק – Battlefield 1, Mafia 3, Gears of War 4, FIFA 2017 ועוד רבים וטובים.

במקביל לכל המודרניות הזו, מצאנו פינת רטרו מגניבה שאפשרה לנו לשחק במגוון קנוסולות ומכשירים עתיקים כמו ה-NES, מגה-דרייב, נינטנדו 64 ואפילו האטארי המקורי. כמובן שגם כל מה שבאמצע זכה לייצוג, עם משחקים כמו League of Legends, מיינקראפט, Overwatch ושלל משחקים מכל ז'אנר שאתם יכולים לחלום עליו. מבקרים שרצו לצלול אפילו עמוק יותר אל תוך חוויית המשחק זכו להתנסות במשקפי המציאות המדומה HTC Vive. זו הייתה הזדמנות מצויינת להתנסות במכשיר, שכן המחיר האסטרונומי שלא מאפשר לרבים לרכוש ולנסות אותו בבית.

אבל לפני שאני קופץ לדבר על הטכנולוגיה החדשה והמגניבה שראינו שם, אני רוצה לציין לטובה את משחקי האינדי הישראלים שהוצגו ב-Game IN. בואו נשים רגע בצד את כל הקטע הזה של גאווה לאומית; מדובר ביוצרים מוכשרים שעובדים על משחקים מבריקים כמו The Splitting, Fort Triumph ו-Star Singularity. אנחנו התרשמנו לטובה.

imag1183

בנוסף למשקפי המציאות המדומה של HTC, ראינו לא מעט טכנולוגיה חדשה ממיגוון רחב של חברות. מקירוסופט ניצלו את האירוע להשקת את ה-Xbox One S החדשה. הקונסולה המשופרת רזה יותר ולבנה, תומכת ברזולוציית 4K, ובעלת מקום איחסון של 2TB (קיימות גם גרסאות זולות יותר עם פחות איחסון).

גם חברת HP הגיעה כדי להציג את מחשבי ה-OMEN שלה, שהוכרזו לפני כמה חודשים. מחשב הגיימניג OMEN X היה בתצוגה, לצד המחשביים הניידים OMEN 17 ו-OMEN 15, ומסך הגיימינג OMEN 34. בנוסף, HP הציגה ליין של אביזרים כמו עכברים, מקלדות ואוזניות – כולם פותחו בשיתוף מלא עם חברת SteelSeries הידועה.

בין החברות הנוספות שנכחו באירוע היו Logitech, שהציגה את Prodigy – סדרת מוצרי הגיימינג החדשה שלה, Lenovo עם סדרת Y אשר נוצרה במיוחד עובר גיימרים, עם מחשבים חזקים כמו Y900 ו-Y700; ו-Asus שהראתה כמה מחשבים ניידים מרשימים במיוחד.

imag1187

אבל גולת הכותרת, לפחות מבחינתינו, הייתה לפגוש את הקהילה שלנו מהאתר וערוץ היוטיוב הרשמי שלנו. חבר'ה – הייתם גדולים ועשיתם לנו את הפסטיבל! אנחנו מקווים לפגוש את כולכם ב-Game IN הבא.