סדרת טוהו (Touhou) היא סדרה של משחקים מהז'אנר Bullet Hell (לאנשים שלא מכירים, תחשבו על משחק נורמלי של Top down shooter כאשר כמות הכדורים על המסך בכל זמן נתון מוכפלת פי 100). לסדרה יש מצבור ענק של דמויות פופולריות, מוזיקה עשירה וקהילת מעריצים רחבה ומשקיעה. כעת החברה NIS America הכריזה ששניי ספין אופים של הסדרה מתורגמים למערב שמיועדים לקונסולות Playstation 4 וPlaystation Vita.

הספין אוף הראשון הוא Touhou Genso Wanderer, מהטריילר נראה שזהו משחק Rougelike שבו אנו נשלוט במספר מכובד של דמויות מהסדרה, העלילה של המשחק מסתובבת סביב אבן מסתורית אשר יכולה להפנט כל מי שמסתכל עליה. המשחק צפוי לצאת באירופה בפברואר 2017 .

הספין אוף השני הינו Touhou Double Focus שהוא משחק פלטפרומה נוסח מגה מן. אנו משחקים בו את העיתונאית/פפראצי איה והילדת כלב מומיג'י. העלילה מסתובבת סביב ספר אשר משגר את הדמויות לעולם אחר, ועל הדמויות לעבוד ביחד בשביל לחזור חזרה. במהלך המשחק על השחקן יהיה להחליף בין הדמויות בשביל לעבור מכשולים שונים ולהתגבר על אויבים, כשלכל אחת יכולות משלה. תוך כדי אווירה הומוריסטית עם הרבה רפרנסים למשחקים אחרים בסדרה ומחוצה לה. המשחק צפוי לצאת באירופה בפברואר 2017.