הרשו לי לספר לכם על משחק מעניין: Honey Rose: Underdog Fighter Extraordinaire

הרעיון המרכזי של המשחק עושה טוויסט על נובלות ויזואליות ומשחקי לחימה. אתם משחקים את רד, תלמידה רגילה לחלוטין; זאת אומרת אם תרצו שהיא תיהיה כזו. אם תבחרו לעשות זאת, היא יכולה להיות תלמידה חביבה שמשתתפת בכל השיעורים, הולכת ללמוד בספרייה ועובדת קשה להצליח בתיכון. זה החלק שדומה לנובלה גרפית. החלק האחר הוא זירת לחימה מחתרתית סודית, שם תככבו בתור הלוחמת המאיימת – Honey Rose.

המפתח של המשחק סיפר כי המשחק הוא "סימולציית ניהול חיים, אשר מוצגת כנובלה ויזואלית, עם אלמנטים של משחק מכות." הוא ישלב קצת קריאה, קצת לחימה, והרבה תכנון. זה בהחלט נראה משחק מעניין, במיוחד החלק של הלחימה. לוחם, או כל ספורטאי שהוא, בנוי מכישרון טבעי ומטיפוח יכולות. אי אפשר להצליח בלי שניהם ונראה כי המשחק משקף זאת בצורה יפה.

אם זאת ההפתעות שהמשחק מכין לנו לא נגמרות כאן. המשחק כפי שהוא מוצג בעמוד הסטים שלו הוא חינמי, אך ישנם 8 חבילות הרחבה שלא ישנו את המשחק בכלל. הסיבה? חבילות ההרחבה הן הדרך של המפתח לתת לשחקנים לשלם כמה שהם רוצים עבור המשחק, החל מתשלום "סימבולי" של פחות מדולר ועד תשלום "מעל ומעבר" של כעשרים וחמישה דולרים. במקום לשלם עבור המשחק המלא אתם יכולים לשלם כמה שאתם חושבים שהמשחק באמת שווה בכל זמן שתרצו. אמנם נוכל לדעת רק בעתיד אם המודל הכלכלי הזה יעבוד, אבל זה בהחלט מודל תשלומים מעניין מאוד.

המשחק Honey Rose: Underground Fighter Extraordinaire זמין עכשיו למחשב בחינם, ואתם מוזמנים לשלם למפתחים כמה שתרצו עבור המשחק, אם אתם חושבים שהוא שווה את זה.