טריילר המשחקיות החדש של Titanfall 2, מאת Respawn Entertainment, מזכיר לנו כמה זה כיף לנהוג בטיטאן ענקי.

הטריילר מציג משחקיות עם הנעליים על הרצפה (ולעיתים גם על הקיר), ומראה את כל המכניקות הכיפיות החדשות, וכמובן גם את הדרכים החדשות להפיל את הטיטאנים היריבים. אלמנטי הפארקור במשחק הם חלק אינטגרלי מאיך שטיטאנפול 2 משוחק, ובטריילר אנחנו זוכים לראות באופן נרחב את היכולות הלוליניות החדשות שהמפתחים ב-Respawn Entertainment הוסיפו למשחק ההמשך.

הטיזר האולטימטיבי בטריילר הוא ההצגה של מצב המשחק החדש של 1 על 1. במוד חדש זה, טייסים ילחמו עד הסוף המר בזירה מעגלית ללא קירות. לא ידוע כרגע אם זו תהיה תחרות של המנצח בשניים מתוך שלושה משחקים, אבל מה שברור כרגע הוא שמי ששורד מנצח.

בנוסף לכיף שבלהשמיד טיטאנים ולגרום לטייסים יריבים להרגיש רע עם עצמם, הבלוג הרשמי של Titanfall 2 חשף כמה פרטים לגבי איך טייסים מיוחסים ביקום של טיטאנפול.

בהסבר שלהם, Respawn מציגים איך הטייסים הם הרחבה של הטיטאן עצמו, ואיך השניים עובדים כצמד. טייסים הם העתיד של האנושות, ומביאים חדשנות לשדה הקרב. הם חכמים מבני אדם אחרים, חזקים יותר בטקטיקה ויודעים איך לנוע בחוכמה. החלק האחרון כנראה כבר מוכר לשחקנים שכבר שיחקו במשחק המקורי, והוא שניתן להשתמש בחיילים פשוטים כמגן אנושי או מטרות לאימון בין לבין.

שחקנים בכל העולם יוכלו לזנק חזרה לטיטאנים שלהם וללכת ראש בראש כש-Titanfall 2 יצא לאור ב-28 לאוקטובר, ל-PC, PlayStation 4 ו- Xbox One.