Home PC

Watch Dogs 2 מקבל סרטון משחקיות מודרכת שמציגה את העולם הפתוח

Ubisoft שחררו סרטון משחקיות מודרכת ארוך של Watch Dogs 2. הסרטון מונחה על ידי קולין גרהם (Colin Grahamm) מנהל האנימציה של המשחק והוא עובר על רוב הדברים, אם לא כל הדברים, שאתם צריכים לדעת כשאתם נכסים לעולם הפתוח של סאן פרנסיסקו וסביבתה.

אנו צופים בגיבור של המשחק מרקוס הולוואי (Marcus Holloway) משתמש במזל"ט החדש שלו' מתגנב אל שטח אויב, נוסע ברחבי סאן פרנסיסקו עם שיפור במכניקת נהיגה, מנסה בגדים חדשים ואף מצלם סלפי ב-Pier 39 (למי שלא יודע אחד המקומות המפורסמים בעיר). יש כמות מכובדת של תוכן בסרטון המשחקיות הזה אז אני ממליץ לכם בחום לצפות בו אם דעתכם עדיין חלוקה בנוגע למשחק.

לקראת סוף הסרטון, אנו מקבלים הצצה לאחת מהמשימות הקו-אופ באוקלנד (Oakland). נראה שלשחק עם חבר זה ממש כיף, וההתגנבות, לחימה ופריצה עובדים חלק וללא בעיות גם ביחד.

בשלב מסויים בסרטון אנו מקבלים הצצה למצב ציידי הראשים. זה מה שקורה כאשר אחד מהשחקנים עושה למשטרה בעיות וגורם ליותר מידי בלאגן בעיר – שחקנים אחרים יכולים להיכנס למשחק שלו ולצוד אותו בשביל כסף. כמובן שהשחקן שפולשים אליו עדיין יכול להתנגד ולחסל את ציידיו ובכך לקבל פרס אפילו יותר גדול.

הסרטון מבוסס על הדמו מE3 אשר יצא לנו להתנסות בו בעצמנו, אז אנו יכולים לומר לכם בביטחון שהמשחק לא רק נראה טוב – הוא גם זורם ממש.

Wach Dogs 2 יגיע אלינו ב15 בנובמבר ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי.