Bethesda פורשים את השטיח האדום לכבוד פארק השעשועים החדש שלהם, אשר גם ידוע בתור ההרחבה החדשה לFallout 4 בשם Nuka-World.

הטריילר החדש לכבוד ההרחבה החדשה עוזר להכיר לנו את סביבה המוזרה ומנסה להרגיל אתכם לרעיון של לשחק פושט (raider). בעודכם תקועים במלחמה בין מספר קבוצות של פושטים אשר פלשו לפארק השעשועים הזה, אתם תצטרכו להצטרף לאחת מן הקבוצות הללו ולהתחיל להשתלט על הפארק.

פארק השעשועים העצום מחולק לחמישה חלקים. NukaTown USa הוא האזור ההתחלתי שבו אתם נכנסים דרכו לראשונה, NukeGalaxy אזור המדע הבדיוני אשר מוצג על פי מה שהאנשים בעולם של Fallout רואים כמדע בדיוני לפחות; DryRock Gulch הוא המקום המעוצב כמו תרבות מערבית מסורתית; Safari Adventure אשר מכיל חיות מגן החיות; World of Refreshment אשר מציע לכם סיור במפעל Nuka-Cola מחומש.

העיצוב הכללי של פארק השעשועים מעוצב כמו מספר פארקים ברחבי ארצות הברית, כך שהעיצוב המרכזי דומה לDisney World אשר בפלורידה. World of Refreshment, לעומת זאת, מנסה לחכות את פארק Hershy אשר בפנסילבניה, שבו מבקרים יכולים לבקר במפעל שוקולד אמתי.

ההרחבה האחרונה של Fallout 4 רוקמת עור וגידים ומתחילה להראות כמו אזור לחופשה בשביל כל משפחות הפושטים השונות. אתם תוכלו לחקור את הסודות של Nuka-World ב30 לאוגוסט, למחשב האישי, PlayStation 4 ולXbox One.