Arkane Studios שיחררו טריילר משחקיות ראשון לPrey במהלך QuakeCon 2016, בו הם נתנו לנו מבט יותר מעמיק אל האיום החייזרי שאנו נצטרך להתמודד מולו על סיפון Talos One.

הטריילר של המשחק יחסית קצר, פחות משתי דקות ספורות. אך אנו עדיין יכולים ללמוד ממנו מספר דברים על המשחק. דבר ראשון, לPrey יש תחושה של System Shock 2 ושל Dead Space, מאחר ואתם נמצאים לבד על ספינת חלל ענקית. טוב אולי לא לגמרי לבד, מה שדי הופך את זה לגרוע יותר.

הסרטון מראה גם מספר סוגים שונים של אויבים ואת היכולות שלהם, אשר כוללות את היכולת לשנות צורה, ליצור חשמל ואף להוליך אותו. ישנה נקודה אחת שבה אנו רואים חייזר מופיע מתוך מיקרופון, מה שמראה כי הם מסוגלים לעבור דרך כבלים חשמליים. היכולת של שינוי הצורה היא הדבר שיותר מפחיד מאחר וזה אומר שכל חפץ בחדר יכול לקום ולנסות להרוג אתכם בכל רגע.

אנו יודעים כי הגיבור הראשי מורגן יו (Morgan Yu) יוכל ללמוד את היכולות השונות של החייזרים, אז אולי גם אנחנו נוכל להפוך לכיסאות ולנוע דרך כבלים חשמליים. מורגן יוכל לשדרג את היכולות הללו על ידי כך שהוא יזריק לעצמו (או עצמה) "Neuromods" ישירות דרך העין. נהדר.

תוסיפו לזה מערכת יצירת חפצים, גאג'טים ומספר נשקים, וPrey מתחיל להיראות כמו משחק מאוד שאפתני ומעניין. אנו לא יכולים לחכות לראות עוד לפני שהמשחק יצא אי שם ב2017.

prey-1 prey-2 prey-3