"שליטת תחת מוחלטת" כנראה לא נמצאת במיקום מאוד גבוה ברשימת הדברים שאתם מחפשים במשחק, אך זה לא מנע מהחבר'ה של יוביסופט סן פרנסיסקו להוסיף אותה ל-South Park: The Fractured But Whole. כאשר הדמות שלכם משתמשת באחד מתאי השירותים הרבים במשחק כדי לחרבן, השחקן יכול לשלוט על הסוגרים שלה באמצעות שני הג'ויסטיקים בשלט. זה דוחה בדיוק כפי שזה נשמע, אבל פשוט לא יכול להפסיק לחייך בזמן שמפתחי המשחק ליוו אותי דרך דמו של המשחק עמוק בתוך האזורים האפלים בביתן של יוביסופט בכנס E3.

הדמו התחיל קצת לפני זו שכולנו ראינו במסיבת העיתונאים, זמין להנאתכם למטה. אתה, המלך דושבג, נכנס לבית של קרטמן בחיפוש אחר הנתינים הנאמנים שלך. במהלך החיפוש בבית, אתה מוצא חפצי נוי ופריטים שונים במגירות, שידות צעצוע ואפילו בשירותים. פריטים אלה הם חלק ממערכת המלאכה החדשה – אתם אוספים פריטים אלה כשאתם חוקרים את עולם המשחק, ומשתמשים בם כדי להכין אחד המתכונים הרבים במשחק; מתכונים שימושיים כמו בוריטו או קקיצ'ינו.

לאחר פיצוח הסיסמה של מנעול אלקטרוני מגונה במיוחד, מצאנו את "הקון וחבריו" ספונים במרתף. ויכוח על התוכניות הפיננסיות של זיכיון סרטי גיבורי העל שלהם שבר את הצוות האדיר, וחלק והילדים הלכו להקים את "ידידי החופש" והכריזו על מלחמת אזרחים, למרות שזה בדרך כלל קורה רק בשלב 3. גם לאחר הידלדלות השורות, אף אחת מהקבוצות לא מעוניינת בדושבג, והילד החדש חוזר לנקודת ההתחלה. למרבה המזל, קרטמן מסכים לתת לך לשחק אחרי שהוא עוצר אותך מלהרוס בטעות את היקום, וחוטף צעקות מאמא שלו. אז יצא לי לראות את תהליך יצירת הדמות.

בניגוד ל-Stick of Truth, במשחק ההמשך יהיו הרבה מקצועות לבחור מביניהם כשתחליטו איזה גיבור תרצו להיות. בהתחלה תקבלו גישה רק לשלושת המקצועות הבסיסיים שכבר ראיתם בהדגמה – הברוטליסטי, המפגיז והספידסטר – אבל ברגע שתפתחו סוגים נוספים של יכולות, תוכלו לשנות את המקצוע שלכם, או אפילו לערבב שניים יחד . למען ההדגמה, המפתח בחר את הספידסטר, וקרטמן מייד החל לספר את סיפור הרקע הטרגי של הילד החדש. לכל מקצוע יהיה סיפור רקע משלו אשר קשור לכוח הספציפי שהוא מייצג. לדוגמא, סיפורו של הספידסטר הוא על איך לא הייתם מהירים מספיק כדי לעצור את האבא שלכם מ… אה… לשכב עם אמא שלכם, ואתם נשבעים להיות תמיד בזמן כדי לעצור כל פשע.

south-park-but-whole-11

במהלך סיפור הרקע זו הפעם הראשונה בה השחקן חווה את מערכת הקרב החדשה של המשחק, שהרבה יותר טקטית הפעם. אמנם היא עדיין מבוססת תורות לחימהף אך היא מוסיפה שני אלמנטים חשובים: חלל – המיקום של כל דמות בשדה הקרב, וזמן – הסדר שבו כל דמות מתקיפה. כל דמות עכשיו חופשייה לנוע בטווח מסויים, והיא יכולה למצב את עצמה בדרכים אסטרטגיות. דמויות עם טווח התקפה גבוה יכולות להתרחק מלוחמים חזקים ולתוקף אותם ממרחק, וככה לוודא שהלוחמים לא יכולים להגיע אליהם בתורם. אפשרות נוספת היא למקם את הדמות שלך ככה שהיא יכול להעיף אויב אחד לתוך אויב נוסף, וכך לפגוע בשניהם. המיקום כשאתם תוקפים, כמו גם היכן שתסיימו את התור, חשובים באותו מידה במערכת קרב חדשה זו. באשר לחלק של הזמן, לכל דמות יש עכשיו את התור שלה לפעול, כך שהקרב לא זז הלוך ושוב בין שתי הקבוצות. בר קטן בחלק התחתון של המסך מציג את הסדר בו הדמויות תפעלנה, כך שתוכלו לתכנן מראש או להשתמש בפריטים ויכולות מיוחדות לשנות סדר זה.

מלבד העומק הנוסף, הלחימה בפועל נראית פחות או יותר אותו הדבר. אתם בוחרים את אחת היכולות שלכם או פריט מסויים, משתמשים בהם, וממשיכים הלאה לתור הבא. היכולות עצמן, באופן טבעי, כולן סובבות סביב כוחות על, וישתנו בהתאם למקצוע או הדמות. ספידסטרים, למשל, יכולים לבצע מספר גדול יותר של פעולות בכל תור, או לתקוף ממרחק רב יותר, בעוד שברוטליסטים יכולים לעשות יותר נזק מקרוב, או לגרום לנזק סביבתי עם המכות שלהם. מהלכים אולטימטיביים גם חזרו, וכל דמות שונה יש אחד משלה, בדיוק כמו במשחק הקודם. קייל, או העפיפון האנושי (באנגלית זה מצחיק יותר), יכול לעוף באוויר ולירות קרני לייזר צבעוניות שיפגעו בכל היריבים על המגרש, בעוד שהספידסטר שלנו יכול לבצע מכת Multiverse שעושה טונה של נזק לאויב אחד.

south-park-but-whole-2

הכוחות של הגיבורים שימושיים גם מחוץ לקרב, כאשר חוקרים את העיירה סאות 'פארק. הדוגמא היחידה שאני ראיתי הראתה איך הילד החדש משלב את כוחות הפלוצים שלו עם יכולת הטיסה של העפיפון האנושי להגיע למקום גבוה יותר. המפתחים קראו בשמחה למהלך הזה "Fartkour". זה היה הרגע שבו סגרתי את המחשב הנייד שלי והכרזתי שדי, אני סמייתי פה. ובכן, לא ממש, כי באמת רציתי לדעת מה עוד יש להם להראות לי ולזעזע אותי. למרבה הצער, זה היה החלק היחיד של הטיול בעיר שראיתי, אבל הובטח לי כי ככל שיותר גיבורים יצטרפו לקבוצה שלי, כך ירבו המקומות אליהם אוכל להגיע הודות לשילוב ייחודי של הפלצות וכוחות על.

אז זה פחות או יותר מכסה את שלושת עמודי התווך של South Park: The Fractured But Whole. הומר (ירוד) אינטרקטיבי, קרב טקטי וחקירה. אתם יכולים לצפות לקבל שליטה מלאה על הסוגרים שלכם ב-6 בדצמבר כאשר המשחק ישתחרר על ה-PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי. כאשר תאספו את העותק שלכם של The Fractured But Whole, תקבלו גם עותק חינמי של The Stick of Truth, מה שבוודאי יסדר אתכם עם כמה שבועות צחיקים, מגעילי ולא בוגרים במיוחד.

south-park-but-whole-7 south-park-but-whole-3 south-park-but-whole-5 south-park-but-whole-6 south-park-but-whole-10 south-park-but-whole-4 south-park-but-whole-8 south-park-but-whole-9