Infinity Ward חוזרים לסדרת האקשן הגדולה בשנים האחרונות, והם הולכים באומץ רב לאן שאף Call of Duty עוד לא היה – Call of Duty: Infinity Warfare.

נכון לסרטון הרשמי שיצא, הסיפור של המשחק די פשוט. התקפת פתע מהארגון הצבאי הנקרא Settlement Defense Force, אשר משמיד גם את הכוחות המזוינים וגם את האזרחים של ארצות הברית. בתגובה, לצבא ארצות הברית אין ברירה אלא לצאת למלחמה. מלחמה אשר תחול על כדור הארץ, בחלל ואף במפות על כוכבים אחרים!

בכך שהם שמים את הגיימרים במושב הנהג של חללית משלהם, Infinite Warfare לוקחים את הסידרה לכיוון אחר. בתור מפקד של מה שנראה כמו חייל הים של ארצות הברית, כותר זה נותן לשחקינים משהו שעד כה עוד לא היה בסדרה, בחירות. בעוד והם עוד לא לגמרי חשפו הכל, המשחק יאפשר לשחקנים לבחור בין אפשרויות סיפוריות שונות ובין טקטיקות שונות, במקום פשוט לעקוב אחר הוראות. מה שכנראה יוביל לחוויה סיפורית מיוחדת.

lpoi

זה לא אומר שהכותר הזה לא יעקוב לגמרי אחר הנוסחה המוכרת, מאחר ועדיין יהיו חלקים בסיפור שאתם תגלמו לוחם על שדה הקרב. דייב סטול, ראש הסטודיו של Infinity Ward, מתאר את האיזון בין הישן לחדש טען כי "מצד אחד, המשחק הזה הוא מאוד עם המגפיים על הקרקע, סיפור מלחמה קשה כמו שאר משחקי הCall of Duty. מצד שני, הסביבה העתידנית שהוא נמצא לוקחת את השחקנים למסע מדהים וגדול מימדים, המספק משחקיות מדהימה עם חידושים של משחקיות וחוויות חדשות בשביל המעריצים שלנו."

שינויים אלו בסדרה יקחו אותה לכיוון חדש שידחוף את הטכנולוגיה, אפילו לרמה של להוריד את זמני הטעינה ל"חוויה כמעט זורמת". למרות זאת, התמה של ישן וחדש משפיעה הרבה על המשחק המצופה מאחר וInfinity Ward גם לקחו את הזמן ונתנו לכותר הישן שלהם בסדרת Warfare שכבת צבע חדשה.

asdqwe

Call of Duty: Modern Warfare היה שובר הקופות של 2007 למחשב האישי, PS3 ולXbox 360. הוא עזר להוביל את התעשייה מקרבות של מלחמת העולם השנייה, למלחמות בעולם המודרני וישירות אל תוך העתיד. קפטן פרייס (Captain Price), גאז (Gaz) וסופ (Soap) קיבלו מטיחת פנים איכותית עם אור דימני, אפקטים של חלקיקים מעודכנים ואנימציה משופרת במשחקיות משופרת. מאחר והם עשו הכל מחדש, חלק מהאזורים נראים מעט שונים מאחרים, אך אם אתם רוצים אתם יכולים לראות השוואה של הישן והחדש כאן.

Call of Duty: Infinite Warfare יצא ב4 לנובמבר. אתם תוכלו לרכוש את המשחק בפני עצמו, אך החידוש HD של Modern Warfare יהיה זמין עם המהדורה המיוחדת של המשחק. חבילת הLegacy Edition תהיה זמינה פיזית או דיגיטלית ב$79.99 ויכיל את שני הכותרים. החבילה הDigital Deluxe Edition תחיל עותק דיגיטלי של שני המשחקים והמנוי העונתי ב$99.99. אחרון חביב, מעריצים יוכלו לרכוש את החבילה Legacy Pro Edition ב$119.99, ותכיל את שני הכותרים, מנוי עונתי, קופסאת מתכת מיוחדת, תוכן להורדה ועותק דיגיטלי של הפסקול של המשחק.

Infinite Ward תוציא את Modern Warfare עם 10 מפות חדשות למשחק מרובה המשתתפים יחד עם Call of Duty: Infinite Warfare ב4 לנובמבר, למחשב האישי, PlayStation 4 ולXbox One.

splosion crouchqwmnbk hykuh mnbvvcc hjhgfg