לאחר טעות שהובילה להדלפה של משחקיות בSXSW, המפתחת Ninantic וThe Pokemon Company שיחררו מאפיינים נוספים לגבי איך שPokemon Go יעבוד בה. אנחנו כבר ידענו שהמשחק יהיה חינמי לכל המכשירים הניידים, אשר יאפשר לשחקנים לטפוס פוקמונים על ידי טיול בעולם האמיתי. כעת הוכרזו מספר מאפיינים נוספים.

Pokemon Go הוא כולו מבוסס על למצוא פוקימונים בעולם האמיתי בהתאם למיקום שלהם – אם תהיו ליד מקורות מים תוכלו למצוא פוקימוני מים, בעוד שאם תטילו ביערות תוכלו למצוא פוקימוני עשב או פוקימוני חרק. הפלאפונים שלעם ירטטו בכדי להודיע לכם שיש כזה פוקימון באזור שלכם ושכדאי לכם להוציא את הטלפון, לפתוח את האפליקציה ולזרוק את הפוקיבול ובתקווה לתפוס את היצור שבסביבה.

בכדי למצוא פוקיבולים וחפצים אחרים, ישנם PokeStops אשר פזורים בעולם האמיתי, והחברה תיארה אותם כ"יצירות אומנות פומביות, אזורים היסטוריים ואנדרטות" – מבלי להזכיר אף מקומות ספציפים.

Pokemon-GO-iOS-screenshots

בנוסף, ישנם הרבה יתרונות ללכת ולחקור. בעזרת זה שאתם הולכים ותופסים פוקימונים בתדירות גבוהה, אתם תוכלו לפתח את הפוקימונים שלכם ולחזק אותם, או למצוא בייצים בPokeStops והם יכולים לבקוע על ידי הליכה של מרחק מסויים. על ידי כך תוכלו להעלות את רמת המאמן שלכם, מה שיקנה לכם חפצים טובים יותר ופוקימונים חזקים יותר בכדי לתפוס.

לתפוס פוקימונים הוא לא רק מאפיין פאסיבי. Pokemon Go יאפשר לשחקנים לחבור לשלושה צוותים שונים ולשים את הפוקימונים שלהם במכונים של הצוות שלהם. ברגע שצוות מסויים זכה במכון, שחקנים אחרים יצטרכו לשים את הפוקימונים כנגדם ולנסות להביס את שני הצוותים האחרים, אשר עלולים לנסות להתחרות במכון.

הייתה גם החרזה שיהיה "בדיקה בשטח" של Pokemon Go בקרוב ביפן, אך לא הזכירו עדיין שום מדינה אחרת שהם הולכים לנסות בהם את המשחק. המידע החדש מראה דמיון למשחק האחר של Niantic בשם Ingress, אשר גם כולל מאפיינים עם העולם האמיתי. חשוב גם לזכור שPokemon Go עדיין בפיתוח ועוד הרבה צפוי להשתנות. בכל מקרה, נראה כי זה הולך להיות תוספת נחמדה לסדרת המשחקים של Pokemon.