אתם זוכרים שFrogware הכריזו על כותר משחק תפקידים לדור הבא של Call of Cthulhu אי שם ב2014? אנחנו בהחלט זוכרים, מאחר וזה היה אחד מהמשחקי אימה הכי מצופים שלנו של 2015. ובכן, 2015 היה ועבר, וCall of Cthulhu נשאר חבוי, בדיוק כמו הGreat Old One.

היום, המפיצה Focus Home Interactive הכריזו רשמית שהמשחק עדיין בפיתוח, אך החליף ידיים מאז הפעם האחרונה שראינו אותו. Cyanide, הסטודיו מאחורי משחק התפקידים של Game of Thrones, Orcs and Men וStyx: Master of Shadow לקחו את המשחק לידיהן הנאמנות.

בהתבססות על המשחק תפקידים השולחני, Call of Cthulhu הוא משחק "חקירה עם אימה פסיכולוגית ומכניקת התגנבות, בעולם סוחף ועמוק". הגיבור של המשחק יוצא לחקור את המוות של אמנית והמשפחה שלה על אי. השחקן יגלה מהר מאוד כי לא חכם להסתכל מאחורי הוילון, במיוחד עם הוילון מסתיר אימה שאי אפשר לתאר בסגנון של Lovecraft.

למטה תוכלו למצוא שתי תמונות ראשונות מהמשחק, המראות סביבות חשוכות חצי פתוחות אשר נבנו בUnreal Engine 4. זהו בהחלט משחק Cthulhu. אתם יכולים לראות זאת על פי הבחירה של הצבעים.

Ph’nglui mglw’nafh Cthulhu R’lyeh wgah’nagl fhtagn. המשחק Call of Cthulhu יקום משנתו העתיקה ב2017, למחשב האישי, Xbox One ולPlayStation 4.