חברת AOC עושה זאת שוב. הפעם היא מציגה מסך 4K Ultra HD חדש שמשלב איכות גבוהה של תמונה, עיצוב דק ואלגנטי וחיבור HDMI 2.0 מהיר.

הדגם החדש, העונה לשם הקליט AOC U2879VF, מציג למעלה ממיליארד גוונים שמעשירים ומעמיקים את איכות הצבע. לפי המפרט הטכני של המסך, נראה שהוא מתאים לגיימרים: זמן תגובה של 1ms, תמיכה בטכנולוגיית Adaptive Sync (תואמת FreeSync) והשהייה נמוכה של הקלט בהחלט יקרצו לכל גיימר באשר הוא.

בנוסף, המסך מגיע עם מספר חיבורים שונים, ביניהם HDMI 2.0 ו-DisplayPort 1.2a. כניסת ה-HDMI 2.0 מאיצה את התעבורה לקצב של 18GB בשניה ומאפשרת להגיע לרזולוציות של 3840×2160 ב-60FPS ללא בעיה. היא גם תומכת ב-MHL, טכנולוגיה שמאפשרת הקרנת תוכן מהסמרטפון למסך הגדול וכן הטענת המכשיר הסלולרי במקביל.

פונקציית 'תמונה לצד תמונה' (PBP – Picture by Picture) מאפשרת צפייה במקביל בתמונות משני מקורות שונים. כפי שהזכרנו, המסך מגיע לרזולוציה גבוהה למדי, ולכן שני המסכים הווירטואליים מוצגים בדחיסות יחסית גבוהה של 138 PPI. כמו כן, הדגם החדש מצויד בטכנולוגיה שמונעת הבהוב (Flicker Free) ואמורה להקטין את המאמץ על העיניים ומאפשרת שעות משחק רבות.

דגם AOC U2879VF יהיה זמין בישראל החל מחודש מאי 2016 ומחירו יעמוד על 2,999ש"ח כולל מע"מ.

AOC U2879VF

קרדיט צילום : יח"צ